na update Skype op iphone4 geen mogelijkheid tot videogesprek meer! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb net een iphone4 en eindelijk m'n apps ge-update waaronder ook skype maar nu heb ik geen optie meer tot videogesprek. Bellen werkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
na update Skype op iphone4 geen mogelijkheid tot videogesprek meer!
Hallo, ik heb net een iphone4 en eindelijk m'n apps ge-update waaronder ook skype maar nu heb ik geen optie meer tot videogesprek. Bellen werkt wel maar ik zie gesprekspartner niet en zij mij niet! Ik zie in het scherm geen enkele mogelijkheid om video op te starten ofzo.
Voor de update heb ik 1 keer geskyped met deze telefoon en toen werkte het perfect! Wie helpt me? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer eens test te bellen met Skype.
|
|
|||
|
|||
waar vind ik die optie?
|
|
|||
|
|||
Als je Skype opstart, zie je bij je contacten ook een "test ggesprek" of iets in die trant.
|
|
|||
|
|||
Bij contacten is geen Skype testgesprek te vinden. Heeft er iemand nog een idee? Ik snap echt niet waarom ik geen videogesprekken meer kan doen!
|
|
|||
|
|||
Welke app gebruik je ?
"Skype" of "skype Wi-Fi" Ik gebruik de app skype en dit werkt met video (zojuist getest) Verwijder de app, doe een harde reset. Download de app opnieuw |
|
|||
|
|||
Bij mij is toch echt een contact genaamd "Skype-testgesprek" te vinden.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Al geprobeerd om skype volledig te verwijderen en daarna opnieuw te downloaden?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS Geen mogelijkheid tot netwerk | jongeheer | iPhone algemeen | 2 | 12-02-12 21:36 |
Geen mogelijkheid tot reservekopie iPad2 | nikki_ttb | iPad algemeen | 11 | 29-01-12 05:03 |
Batterij duur Skype videogesprek op Ipad 2 | naselmoro | iPad Apps | 12 | 15-08-11 01:33 |
Mogelijkheid tot doorverbinden op 3GS? | aksiram | iPhone algemeen | 8 | 14-07-10 00:09 |
na gebruik Itoner geen mogelijkheid tot sound | mischa1974 | Archief | 3 | 12-10-07 15:44 |
|
|