E-mail melding met IMAP discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Lezer, ik zit met het volgende probleem, ik heb een e-mail account ingesteld ip mijn Iphone 5 met IOS 6.1.1. dit heb ik gedaan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
E-mail melding met IMAP
Hallo Lezer,
ik zit met het volgende probleem, ik heb een e-mail account ingesteld ip mijn Iphone 5 met IOS 6.1.1. dit heb ik gedaan met IMAP ipv POP. omdat ik dan extra mailboxen toe kan voegen . het werkt ook wel kan verzenden en ontvangen maar ik krijg geen mailding als er een mail binnen komt , ook kan ik niet zien op het begin scherm dat ik ongelezen berichten heb. met mijn pop account kan ik dat wel en krijg ik ook een geluidje . is het normaal dat je met IMAP geen meling krijgt of zou het wel moeten werken . bij instellingen heb ik bij mail wel ingesteld dat ik een melding wil. wie kan me hiermee helpen? alvast heel erg bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
E-mail IMAP | zomertijd | iPhone algemeen | 2 | 19-01-11 17:39 |
imap mail en OSX 10.6.3 | i.k. | iPhone algemeen | 0 | 01-05-10 15:17 |
Hotmail mail app, geen IMAP | riksking | Archief | 7 | 19-12-09 14:48 |
gmai vial imap vekeerde mail | satpat10 | iPhone algemeen | 1 | 28-06-09 23:47 |
E-mail via IMAP synchronisatie | nickvz | iPhone algemeen | 1 | 02-06-08 17:59 |
|
|