//

Problemen met ontvangst

Problemen met ontvangst discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort problemen met men iphone 4S waardoor ik op vele plaatsen geen smsjes meer kan verzenden terwijl ik toch nog streepjes heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-02-13, 14:09
Retrobabe Retrobabe is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 3
Standaard Problemen met ontvangst

Ik heb sinds kort problemen met men iphone 4S waardoor ik op vele plaatsen geen smsjes meer kan verzenden terwijl ik toch nog streepjes heb die men ontvangst aangeven. Mijn netwerk is Base. Na een tijdje wordt hij dan ontzettend warm aan de achterkant en gaat men batterij op heel korte tijd van opgeladen naar 5%. Precies of hij constant aan het zoeken is om een netwerk te vinden in de buurt dat men sms kan versturen. Ook kan ik men mobiele internet niet meer opzetten omdat hij dan opnieuw zo ontzettend heet wordt. Heeft dit te maken met de batterij of kan het iets anders zijn?

Alvast bedankt voor verder info
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-02-13, 15:18
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard Ontvangst

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Retrobabe Bekijk bericht
Ik heb sinds kort problemen met men iphone 4S waardoor ik op vele plaatsen geen smsjes meer kan verzenden terwijl ik toch nog streepjes heb die men ontvangst aangeven. Mijn netwerk is Base. Na een tijdje wordt hij dan ontzettend warm aan de achterkant en gaat men batterij op heel korte tijd van opgeladen naar 5%. Precies of hij constant aan het zoeken is om een netwerk te vinden in de buurt dat men sms kan versturen. Ook kan ik men mobiele internet niet meer opzetten omdat hij dan opnieuw zo ontzettend heet wordt. Heeft dit te maken met de batterij of kan het iets anders zijn?

Alvast bedankt voor verder info
Waar heb je die problemen, altijd op zelfde plaats of wisselend ?
Heb Base na 3 maanden opgezegd wegens ontvangstproblemen. Omgeving Leuven etc... slechte ontvangst
  #3  
Oud 21-02-13, 15:43
Retrobabe Retrobabe is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 3
Standaard

Ik heb men iphone nu al meer als een jaar en de problemen zijn pas begin deze maand begonnen. Ik heb plotseling problemen omgeving Tienen, maar daarstraks ook in Gingelom. Vind het gewoon raar dat hij wel 3 streepjes ontvangst aangeeft. Zou dit ook gevolg van een defect in het sim slot kunnen zijn?
  #4  
Oud 21-02-13, 20:17
Retrobabe Retrobabe is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 3
Standaard

Ok ondertussen heb ik het probleem dus echt overal..
Kan geen smsen meer ontvangen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ontvangst problemen en hoesjes. barbiebien iPhone algemeen 0 04-08-10 21:40
Mogelijke Fix voor ontvangst problemen iPhone 4 conno Archief 4 01-07-10 18:22
Ontvangst problemen met sim lock vrije telefoon bass iPhone algemeen 1 27-06-09 12:53
ontvangst problemen met yessim mennog Overige providers Nederland 5 29-08-08 09:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:31.