Strepen in camera discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb (soms) als ik een foto of filmpje maak met mijn iPhone dat ik rare strepen op mijn scherm heb. Ik heb ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Strepen in camera
Hallo,
ik heb (soms) als ik een foto of filmpje maak met mijn iPhone dat ik rare strepen op mijn scherm heb. Ik heb ze toen niet vast kunnen leggen, maar omdat ik vandaag een filmpje heb gemaakt toevallig wel. Ik vind deze strepen erg hinderlijk omdat het gewoon niet mag van een top toestel. Ik ben blij dat ik ze vast heb kunnen leggen, maar hoe los ik dit op? Ik heb al wel op internet lopen zoeken maar heb geen echte oplossing kunnen vinden. Zie bijlage van hoe het er ongeveer uit ziet. Ik kan het filmpje eventueel wel uploaden op youtube. Ik zelf denk dat het aan de hardware ligt, dus ik zou het probleem bij Vodafone neer kunnen leggen? Want ik heb immers recht op een werkend product (Garantie | ConsuWijzer.nl). Citaat:
Gr, Mitchell |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zoiets heb ik nog nooit gezien maar als het een software probleem zou zijn zou ik aanraden om gewoon naar de laatste versie te upgraden dan zou het opgelost moeten zijn helpt dat niet, dan is het wss een camera probleem en dus hardware dan zou ik het opsturen voor garantie
|
|
||||
|
||||
haha, ja klopt, dat heb ik ook gehad, ik dacht dat het met de kou te maken had.
probleem is 1x voorgekomen daarna niet meer. |
|
|||
|
|||
Hij is up to date dus daar zou het niet aan moeten liggen, was me ook al op vorige software versies opgevallen.
@peidy: ik vind dat dit probleem gewoon niet mag voorkomen. |
|
|||
|
|||
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...n-video-s.html
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...a-vlekken.html Laatst gewijzigd door Werner1963; 25-02-13 om 10:56. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 camera verticale strepen | WTFoX | iPhone algemeen | 0 | 14-10-11 10:54 |
Ipad strepen op beeldscherm.. | dvbeeten | iPad algemeen | 9 | 01-10-10 21:34 |
Strepen op iphonescherm | shayolo | iPhone algemeen | 11 | 30-12-09 10:59 |
help?! bewegende strepen op mn scherm | daanoontje | iPhone algemeen | 4 | 17-04-09 20:07 |
Camera geeft strepen! | ramsay | iPhone algemeen | 1 | 12-04-08 16:13 |
|
|