Updaten nr 6.1.2 of niet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb nog steeds 6.0.1 software staan op mijn 4S... Bewust aan het wachten om up te daten...elke keer als ik van plan ben de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Updaten nr 6.1.2 of niet?
ik heb nog steeds 6.0.1 software staan op mijn 4S... Bewust aan het wachten om up te daten...elke keer als ik van plan ben de laatste versie erop te zetten, lees ik verschillende zaken...
ik heb eigenlijk geen problemen met mijn iphone, behalve dat ik hem elke nacht moet oplaten, maar dat zal wel normaal zijn gezien 3G enzo steeds aanstaan.. Wachten tot iOS 7? groeten, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hier op de site bij dossier 6....
|
|
|||
|
|||
En daar lees je zaken die jou er van weerhouden om de update te doen naar iOS 6.1.2?
Ik kan alleen maar over mijn iPhone 4S spreken en die werkt perfect met iOS 6.1.2, zonder de minste problemen. Maar dat deed dat ding ook al met iOS 6, 6.0.1, 6.1.1. Succes verder |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ja dan hoefde je toch niet te wachten gr
|
|
||||
|
||||
OK, dan is deze post opgelost. Een slotje dus.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: updaten of niet? | Ricky vd | Jailbreak | 1 | 25-04-12 16:29 |
TomTom: updaten of niet | 3Gjoker | iPhone Navigatie | 4 | 24-04-12 18:07 |
Windows: Itunes, Store werk niet, Updaten gaat niet | Brunovds | iTunes | 22 | 25-10-11 17:34 |
Windows: iTunes updaten werkt niet (URL wordt niet gevonden) | Bunny | iTunes | 1 | 13-06-09 19:21 |
Updaten of niet ???? | Masterplace | Unlock [archief] | 2 | 04-08-08 23:15 |
|
|