iOs 6 Jailbreak & Bluetooth Autoradio ??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een witte iPhone 5 en deze is sinds kort gejailbreakt! Maaaaar sinds die jailbreak kan mijn toestel niet meer met mijn dubbeldin ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOs 6 Jailbreak & Bluetooth Autoradio ???
Hallo,
Ik heb een witte iPhone 5 en deze is sinds kort gejailbreakt! Maaaaar sinds die jailbreak kan mijn toestel niet meer met mijn dubbeldin Kenwood autoradio verbinden. Mijn iPhone ziet de autoradio wél, maar als ik op verbinding maken klik krijg ik de melding "Zorg dat je radio beschikbaar is om te koppelen met iPhone!" .. Nu heb ik natuurlijk geprobeerd om zonder jailbreak te verbinden, en dan doet hij het gewoon en ken ik ook handsfree bellen enz. Wat kan dit zijn? is er misschien een app beschikbaar o.i.d. Wie wilt mij AUB helpen! Groet, Nick |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb precies hetzelfde probleem. Kan niet meer connecten met mijn "blue&me" carkit in me auto.
|
|||
|
|||
Deze week was er ook zo'n probleem. Het probleem werd veroorzaakt door een betaalde tweak die uit een alternatieve repo werd geïnstalleerd. Ga eens in dat topic kijken voor mogelijk oplossingen.
|
|
||||
|
||||
Idd amigo...
Zoekt...en gij zult vinden... Koopt...en gij zult verbinden...
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
met bluetooth naar autoradio | Herbieferbie | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 11-10-12 11:18 |
Bluetooth probleem autoradio MTlogic | men.mulder | iPhone algemeen | 1 | 07-07-10 19:06 |
Problemen met bluetooth autoradio | ome jan | iPhone algemeen | 0 | 10-05-10 15:36 |
bluetooth autoradio en navigatie | Peernij | iPhone Navigatie | 0 | 22-07-09 15:53 |
i-phone, bluetooth autoradio lg | djarend | iPhone accessoires en onderdelen | 10 | 11-03-09 22:31 |
|
|