iPhone 5 krom discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, De iphone 5 is langzaam krom getrokken in mijn broekzak. Ik vind dat ik het vergoed moet krijgen maar apple zegt dat hun nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 krom
Hallo,
De iphone 5 is langzaam krom getrokken in mijn broekzak. Ik vind dat ik het vergoed moet krijgen maar apple zegt dat hun nog nooit een klacht daar over gehad hebben terwijl op google er vol mee staat wat moet ik nu doen? Met vriendelijke groet, Jordy Hondeveld |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
slechte kwaliteit als een iphone 5 buigt in een broekzak..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik mij nog goed herinner loopt er nog een draadje of twee over "kromgetrokken" iPhones 5 op het forum. Misschien moet je daar eens gaan kijken voor een oplossing van het probleem. Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Trip to Amsterdam
|
|
|||
|
|||
Het moet toch onder garantie vallen het is tenslotte een fabrieksfout want een mobiel hoort niet in een broek langzaam krom trekken
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu 'onderwerp je de iPhone aan onheil van buiten en oefen je krachten op het toestel uit waar het niet voor bedoeld is'. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hangt er vanaf hoe je het zal verwoorden aan de Apple-"genius" Ik zou het toch proberen... |
|
|||
|
|||
Hem regelmatig omdraaien in je broek
Je moet gewoon zeggen dat het spontaan gebeurt. Van je broek moet je zwijgen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iphone 5 is gewoon niet over na gedacht met het alleminium
|
|
||||
|
||||
In de gebruiks handleiding staat altijd dat in broekzak houden niet mag!
Bij kromtrekken of barsten glas zit geen garantie als de tel in broekzak wordt gehouden |
|
|||
|
|||
Ups heeft mijn iphone 5 vandaag opgehaald en nu afwachten of die word gerepareerd of een nieuwe krijg of dat ze niks doen.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Refurbished is gewoon nieuw hoor,
Enkel het moederbord is niet nieuw maar aan de buitenkant zie je daar niks van. Geen zorgen maken dus |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb zelf een refurbished toestel gehad. Maar nieuw kan/mag je het niet noemen. Vaak worden ze verkocht als nieuw maar tis niet zo |
|
|||
|
|||
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad na 1 maand normaal gebruik, zag het bij toeval hier op ipcsite, dus ik dacht, ga ook even kijken. En jahoor krom en niet een beetje maar echt erg. Meteen de volgende dag afspraak gemaakt geniusbar applestore in amsterdam.
Vervolgens binnen wachten, verhaal uitgelegd en toen liet ik de iphone zien. Hij schrok wel wel want hij had het nog nooit gezienbeweerde hij. toen had ik daar een paar plaatjes gegoogled van meerder mensen die het ook hadden. Dus na 5 min wachten heb ik een nieuwe gekregen in doos,zonder gezeur dus dat vond ik wel netjes van apple! Maar ingaan op de reden waarom me iphone dan krom was, wilde ze absoluut niet was dan ook snel weer weg met een nieuwe iphone die nu gewoon nog helemaal recht is! Dus zeker een productiefout! Dus idd een trip to amsterdam als je het dnel had willen regelen! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 maart 2013 om 13:34 ---------- Ik heb precies hetzelfde probleem gehad na 1 maand normaal gebruik, zag het bij toeval hier op ipcsite, dus ik dacht, ga ook even kijken. En jahoor krom en niet een beetje maar echt erg. Meteen de volgende dag afspraak gemaakt geniusbar applestore in amsterdam. Vervolgens binnen wachten, verhaal uitgelegd en toen liet ik de iphone zien. Hij schrok wel wel want hij had het nog nooit gezienbeweerde hij. toen had ik daar een paar plaatjes gegoogled van meerder mensen die het ook hadden. Dus na 5 min wachten heb ik een nieuwe gekregen in doos,zonder gezeur dus dat vond ik wel netjes van apple! Maar ingaan op de reden waarom me iphone dan krom was, wilde ze absoluut niet was dan ook snel weer weg met een nieuwe iphone die nu gewoon nog helemaal recht is! Dus zeker een productiefout! Dus idd een trip to amsterdam als je het snel had willen regelen! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 trekt krom | peterp0st | iPhone algemeen | 39 | 08-03-13 17:15 |
Nieuwe Iphone4 krom!!Wat nu?? | Iphoneall | iPhone algemeen | 11 | 13-03-12 11:33 |
|
|