ios6.1.2 software iPhone 4 S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, sinds ik de nieuwe software ios6.1.2 op mijn iPhone 4 S en iPad 3 heb geïnstalleerd is mijn batterij zo snel leeg. Heeft er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ios6.1.2 software iPhone 4 S
Hallo, sinds ik de nieuwe software ios6.1.2 op mijn iPhone 4 S en iPad 3 heb geïnstalleerd is mijn batterij zo snel leeg. Heeft er nog iemand dit aan de hand?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok iemand anders?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok bedankt zal eens kijken op het forum
|
|
|||
|
|||
Idd, ik heb ook dat probleem! Laad amper nog op en gaat massa's trager dan ervoor!! Grrr
|
|
|||
|
|||
Is er geen manier om die vorige IOS terug te zetten?
|
|
|||
|
|||
Vermits het bij de meesten wel goed werkt zal terugzetten toch niet de oplossing zijn? Ik heb een gewone 4, die gaat 2 a 3 dagen mee (bij weinig gebruik, met bluetooth, Wi-Fi en 3g aan). Opladen een uurtje ongeveer.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja ma de vorige software had ik geen problemen met mijn batterij
|
|
|||
|
|||
Vervelend, maar je zult er (voorlopig) mee moeten leren leven... Overigens hier (met een iPhone 4) geen problemen.
|
|||
|
|||
Denk ook dat ik er mee moet leren leven :-( maar er zijn ergere dingen in het leven.Mercie iedereen voor de reacties.
|
|
|||
|
|||
Ooit had ik bij een Nokia een app waar de batterij in het oog werd gehouden. Het was net die battery saver die mijn gsm toen in no time leegtrok. Kan het niet de één of andere app zijn die je batterij leegtrekt omdat anderen geen probs hebben?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Probleem opgelost.
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 07-03-13 om 12:25. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3g, Ios6? | Bas16 | Archief | 8 | 30-10-12 14:03 |
Na upgrade van IOS6 Beta 4 naar IOS6 staat visual voicemail aan | mbraeke1 | iPhone algemeen | 5 | 04-10-12 21:59 |
iOS6 en iPhone 4 | wba | iPhone algemeen | 1 | 24-09-12 11:45 |
software 3.1.3 alleen maar gezeik hoe terug naar oude software | joey35 | Archief | 1 | 07-02-10 23:34 |
|
|