iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Hoe foto's doorsturen? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/136438-foto-s-doorsturen.html)

Katjake 08-03-13 05:11

Hoe foto's doorsturen?
 
Hey,
Hoe kan ik foto's doorsturen naar iemand anders in een sms? Het lukt niet, word niet verzonden. En als iemand mij een sms stuurt met foto krijg ik die ook niet aan?
Weet iemand hoe dit kan komen?
Grtjs x

Werner1963 08-03-13 07:47

Kijk naar de instellingen van je provider
Mogelijk moet u hen ook contacteren om MMS te activeren

Ga nu naar instellingen > Algemeen > Mobiel netwerk > Mobiel datanetwerk > MMS en vul de gegevens in, meestal te vinden op de website van je provider.

Ga nu naar instellingen > berichten > Mms berichten en eventueel onderwerpveld aanzetten

Guest-20180925190238 08-03-13 07:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Katjake (Bericht 884009)
Hey,
Hoe kan ik foto's doorsturen naar iemand anders in een sms?

Een SMS bestaat uit 140 alfanumerieke tekens. Met een SMS kan men dus geen foto's versturen. Wel met een MMS of een iMessage.

Katjake 08-03-13 13:46

Het lukt niet. Ik kan precies alleen via sms versturen ipv mms. Sorry maar ben nog een leek in IPhone precies 😄 instellingen zijn ok volgens mij.

Bubbly 08-03-13 14:08

Werner zei het al:
Instellingen > Berichten > MMS > Schakelaar aanzetten

Als je geen MMS kunt ontvangen, dan ligt dat hoogstwaarschijnlijk aan je instellingen.

Je kunt proberen eens je netwerkinstellingen te resetten:
Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Reset hier de netwerkinstellingen.

SMS'en, MMS'en en iMessagen gaan allen via de Berichten-app.
- Blauwe verzendknop = iMessage
- Groene knop = SMS
- Groene knop en je wilt afbeelding versturen = MMS

Katjake 08-03-13 17:40

Lukt niet. Zal morgen eens langs de winkel gaan om te vragen dat ze mij dat instellen. Mercikes voor de hulp 😋

Werner1963 08-03-13 17:43

Heb je al met de klantendienst van je provider gebelt? Soms moet dit door de provider geactiveerd worden of kan je dit via de website doen met je login

Hilde1970 17-04-13 16:46

ik heb Hollands Nieuwe als provider en die ondersteunen idd. geen MMS. :(
Balen heb ik weer. Dus daarom lukte het mij niet. En ja hoor dankzij deze site weer geholpen!! thnx.

antoon100 17-04-13 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hilde1970 (Bericht 891307)
ik heb Hollands Nieuwe als provider en die ondersteunen idd. geen MMS. :(
Balen heb ik weer. Dus daarom lukte het mij niet. En ja hoor dankzij deze site weer geholpen!! thnx.

Nieuwe provider keuze maken dan :d

Hilde1970 17-04-13 18:43

Zal nog een jaartje moeten wachten......of HN moet gaan veranderen, die kans heb ik ook nog. Al is die klein.

Gem1e 17-04-13 18:43

MMS wordt soms ook als internet data gezien door sommige providers, kan ook soms aan en uitgezet worden, bij sommige providers.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:04.