Hoe foto's doorsturen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Hoe kan ik foto's doorsturen naar iemand anders in een sms? Het lukt niet, word niet verzonden. En als iemand mij een sms stuurt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe foto's doorsturen?
Hey,
Hoe kan ik foto's doorsturen naar iemand anders in een sms? Het lukt niet, word niet verzonden. En als iemand mij een sms stuurt met foto krijg ik die ook niet aan? Weet iemand hoe dit kan komen? Grtjs x |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk naar de instellingen van je provider
Mogelijk moet u hen ook contacteren om MMS te activeren Ga nu naar instellingen > Algemeen > Mobiel netwerk > Mobiel datanetwerk > MMS en vul de gegevens in, meestal te vinden op de website van je provider. Ga nu naar instellingen > berichten > Mms berichten en eventueel onderwerpveld aanzetten |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het lukt niet. Ik kan precies alleen via sms versturen ipv mms. Sorry maar ben nog een leek in IPhone precies 😄 instellingen zijn ok volgens mij.
|
|
||||
|
||||
Werner zei het al:
Instellingen > Berichten > MMS > Schakelaar aanzetten Als je geen MMS kunt ontvangen, dan ligt dat hoogstwaarschijnlijk aan je instellingen. Je kunt proberen eens je netwerkinstellingen te resetten: Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Reset hier de netwerkinstellingen. SMS'en, MMS'en en iMessagen gaan allen via de Berichten-app. - Blauwe verzendknop = iMessage - Groene knop = SMS - Groene knop en je wilt afbeelding versturen = MMS |
|
|||
|
|||
Lukt niet. Zal morgen eens langs de winkel gaan om te vragen dat ze mij dat instellen. Mercikes voor de hulp 😋
|
|
|||
|
|||
Heb je al met de klantendienst van je provider gebelt? Soms moet dit door de provider geactiveerd worden of kan je dit via de website doen met je login
|
|
|||
|
|||
ik heb Hollands Nieuwe als provider en die ondersteunen idd. geen MMS.
Balen heb ik weer. Dus daarom lukte het mij niet. En ja hoor dankzij deze site weer geholpen!! thnx. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zal nog een jaartje moeten wachten......of HN moet gaan veranderen, die kans heb ik ook nog. Al is die klein.
|
|
|||
|
|||
MMS wordt soms ook als internet data gezien door sommige providers, kan ook soms aan en uitgezet worden, bij sommige providers.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Foto doorsturen | Franky1234 | Muziek, foto & video | 0 | 26-07-12 07:22 |
foto doorsturen met een sms | 930 | Muziek, foto & video | 3 | 01-09-09 11:12 |
ontvangen sms doorsturen, hoe? | Katinka.71 | Archief | 2 | 04-01-09 22:12 |
Help! Hoe mail doorsturen | Spindrift | iPhone algemeen | 2 | 22-11-08 21:23 |
Foto's doorsturen via bluethoot | Jeppe | Muziek, foto & video | 1 | 02-04-08 00:56 |
|
|