schermverlichting iphone4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Moet de schermverlichting uitgaan wanneer je aan het bellen bent? Is dat een instelling? Bij mij blijft het schermpje met 'geluid uit, toetsen,...' steeds zichtbaar. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
schermverlichting iphone4
Moet de schermverlichting uitgaan wanneer je aan het bellen bent? Is dat een instelling? Bij mij blijft het schermpje met 'geluid uit, toetsen,...' steeds zichtbaar. Hierdoor duw ik met mijn oor soms de speaker aan, of zet ik het geluid uit zonder ik het wil... Wie kan me helpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tja... oorzaak gevonden. Gebeurt enkel als hij in mijn bookbook zit. Raar...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee dat is het rare. Blijft er minstens een halve centimeter van... Is wel screensaver op, maar het werkt uit de bookbook...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad3 beeld zwart, schermverlichting blijft aan, gaat verder gewoon door | fabiannmb | iPad algemeen | 10 | 31-10-12 21:49 |
Schermverlichting doet raar, graag advies | Erikkk | iPhone algemeen | 6 | 13-11-11 23:40 |
Schermverlichting/background verlichting stuk. | Eiertje | iPhone algemeen | 0 | 12-07-10 18:05 |
iPhone 3GS: IPHONE4 | xxdenxx | Unlock | 14 | 10-07-10 16:32 |
Schermverlichting | satcommando | Archief | 5 | 30-11-09 21:47 |
|
|