terugkerend baseband probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hej, Ik heb een iphone 3gs, waarbij volgende situatie steeds voordoet: ik herstel de iphone, dus heb fabrieksinstellingen. Hij werkt perfect, voor zo'n dagje Inneens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
terugkerend baseband probleem
Hej,
Ik heb een iphone 3gs, waarbij volgende situatie steeds voordoet: ik herstel de iphone, dus heb fabrieksinstellingen. Hij werkt perfect, voor zo'n dagje Inneens verlies ik connectie (telefoon + Wi-Fi) Na een tijdje zal hij dan ook heropstarten en zeggen dat ik moet connecten met iTunes. In vliegtuigmodus kan ik de iphone blijven gebruiken. Ik denk dus dat het een probleem is met mijn baseband. Nochtans is deze niet compleet kapot, aangezien de iphone perfect werkt gedurende enige tijd. Heeft iemand een idee waarom dit na een tijdje fout loopt? Zou dit een software -of hardwarematig probleem zijn? & Hoe zou ik dit kunnen oplossen? Ik heb ooit de iphone gejailbreakt, maar ondertussen is deze al een paar keer hersteld dus nu staat op fabrieksinstellingen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G Wi-Fi Baseband Probleem | imparat0r | Wi-Fi | 8 | 27-02-12 16:38 |
iPhone 4: Simlock en Baseband probleem | defolio | Unlock | 1 | 17-06-11 12:08 |
Probleem met baseband 05.12.01 | Dries94 | Archief | 1 | 15-02-10 20:14 |
Baseband 04.26.08 (OS 3.0) probleem | bru410 | iPhone algemeen | 0 | 18-06-09 10:24 |
|
|