//

Nieuwe iphone 2e hands ?

Nieuwe iphone 2e hands ? discussie in iPhone algemeen forum; Beste iphone-gebruikers, Ik heb gister mijn abbonement verlengt en hierbij gekozen voor de iphone 5 16 gb in het zwart. Toen ik deze had geinstalleerd wilde ik inloggen op facebook, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 19-03-13, 13:39
berekop berekop is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 4
Standaard Nieuwe iphone 2e hands ?

Beste iphone-gebruikers,

Ik heb gister mijn abbonement verlengt en hierbij gekozen voor de iphone 5 16 gb in het zwart.

Toen ik deze had geinstalleerd wilde ik inloggen op facebook, tot mijn verbazing stond hier al een inlognaam. Dit was zeker geen standaard email. Ik heb deze email ook al een bericht gestuurd of hij toevallig een keer zijn iphone 5 heeft geruild voor reparatie of iets dergelijks.

Tot mijn verbazing doet mijn knop rechtsboven het niet goed, blijft telkens hangen. Ik ga vanmiddag gelijk terug en wil een nieuwe iphone, verwacht dat dit wel goed gaat komen.

Aangezien de iphone in een gesealde verpakking zat denk ik niet dat het ligt aan de t-mobile shop. Ik heb dus een gevoel dat Apple 2e hands iphones of gerepareerde iphones als nieuw verkocht. Graag jullie mening hierover ?
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
2e hands Iphone 3G 16Gb R010 iPhone algemeen 6 15-07-11 20:15
2e hands iphone HDL iPhone algemeen 1 10-06-10 18:04
2e hands iPhone gereset, help! jerrelino iPhone algemeen 4 15-03-09 16:42
Hands-on with the O2 iPhone Maurice Archief 26 20-09-07 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:29.