Beantwoording van mail lukt niet!
Beantwoording van mail lukt niet!
Als ik een inkomende mail via mijn Iphone4 wil beantwoorden, dan krijg ik het volgende bericht: de server accepteert het afzenderadres '*****@home.nl' niet. Weet iemand hier een oplossing voor? |
Citaat:
|
Gebeurd op beide en ik weet niet beter als dat ik alles goed heb ingesteld (heb nl al meerdere keren allles opnieuw ingesteld).
Is er niet een winkel of zo waar ik dit kan laten checken? (want bellen met Ziggo is best wel duur per minuut en schiet er niet veel mee op) |
99% zeker dat je smtp verkeerd staat.
Welke gsm provider heb je? https://www.ziggo.nl/#klantenservice...tellingen/ipad http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...n-ziggo-5.html |
voor uitgaand staat ie op smtp.ziggo.nl, zou dat niet goed zijn?
provider is t-mobile. |
Inmiddels maar nogmaals naar Tmobilewinkel geweest, kreeg weer advies om contact op te nemen met Ziggo. Wederom gedaan en TOP-hulp gekregen; in het kort gezegd nu samen wederom alle instellingen doorgelopen en HET WERKT EINDELIJK. Weet niet helemaal zeker waar fout zat, maar denk dat op IMAP stond ipv POP (=keuze bovenin scherm bij stap5).
Nog bedankt voor jullie reacties. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:37. |