Batterij gaat laatste tijd snel leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De batterij van mijn iphone 4 gaat de laatste tij snel leeg. Ik had hem dus gister opgeladen tot 94% alle apps gesloten ik sta ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterij gaat laatste tijd snel leeg
De batterij van mijn iphone 4 gaat de laatste tij snel leeg.
Ik had hem dus gister opgeladen tot 94% alle apps gesloten ik sta vanochtend op en ik zie dat ie op 78% staat. Weet iemand hoe dit komt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien kan dit het zijn. Sinds een paar dagen werkt mijn aan/uit knop/ vergrendelknop niet. Heb dus nu spotlock gedownload om hem toch te vergrendelen, misscien dat het hier aan livt |
|
|||
|
|||
Overigens is iedere keer maar gedeeltelijk opladen van de accu (bv tot 94%) ook niet erg bevorderlijk voor de levensduur van je accu.
Laat je iPhone eens leeglopen tot zo'n 10%. Hang hem eens aan netspanning (dus niet via de USB van je pc), laad hem op tot 100% en laat de iPhone dan nog minstens een half uur aan de lader. Dan wordt je accu opnieuw gecalibreerd door je iPhone, kan goed wezen dat je probleem daarna (grotendeels) verholpen is.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
batterij snel leeg | hptje | iPhone algemeen | 3 | 03-02-12 14:20 |
Batterij van 4S gaat zonder oorzaak erg snel leeg | jwkempeneers | iPhone algemeen | 65 | 16-01-12 16:10 |
batterij snel leeg | gertk57 | iPhone algemeen | 6 | 12-09-11 21:51 |
Batterij snel leeg (fw 4.x) | wikas | iPhone algemeen | 56 | 19-03-11 12:29 |
iPhone: Batterij gaat snel leeg [JAILBREAK'SPIRIT] | karamanci | Jailbreak | 36 | 18-06-10 00:26 |
|
|