Geen bereik na batterij vervanging discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb vandaag de batterij vervangen de de Iphone 3GS van mij acht jarige dochter. Alles verliep eigenlijk vlekkeloos. De connectors gingen makkelijk los ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen bereik na batterij vervanging
Hallo,
Ik heb vandaag de batterij vervangen de de Iphone 3GS van mij acht jarige dochter. Alles verliep eigenlijk vlekkeloos. De connectors gingen makkelijk los en na het terug plaatsen ook weer makkelijk erop. Daarna de telefoon weer aangezet en alles deed het behalve dat hij steeds naar een provider aan het zoeken is (geen bereik). De Wi-Fi doet het wel gewoon. Nu heb ik alle connectors weer los gehaald en opnieuw vast gezet maar het helpt niet. Ik denk dat het aan connetor 6 of 7 ligt. Heeft iemand hier ervaring mee? En kan iemand mij vertellen of ik 1 van deze moet vervangen en waar ik die dingen kan kopen want ik kan ze nergens vinden namelijk. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
probeer eens instellingen >aanbieder >Automatisch uit.
Het kan dan nog een minuut duren hoor Volgens http://www.benl.ebay.be/sch/i.html?_...at=0&_from=R40 is dit een WI-FI connector |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Tijd en datum staan gewoon normaal ingesteld. En batterij probleem lijkt ook niet echt verholpen. Valt na volledig opladen bij 38% opeens uit en pas als de lader eraan zit gaat ie weer aan. Ik heb gewoon een originele batterij gekocht. |
|
||||
|
||||
Is nooit origineel, apple verkoopt namelijk hun stukken niet.
HET ZIJN CHINESE NAMAAK. Probeer anders een hard reset: Home + powerknoo indrukken totdat je het apple logo ziet. Moest dit niet helpen: Stop de oude batterij er terug in zet hem aan en kijk of je nog steeds het probleem voor hebt met de provider , zo ja dan heb je een kabel ofzo die stuk is |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone start niet meer na vervanging batterij | RJS | iPhone algemeen | 10 | 05-01-18 22:35 |
Reboot loop na batterij vervanging | g0ttequila | iPhone algemeen | 4 | 09-05-12 20:01 |
problemen met iphone 3gs na vervanging batterij | magrietlinne | iPhone algemeen | 6 | 01-11-11 22:45 |
iPhone flipt na vervanging batterij | 1080 | iPhone algemeen | 1 | 01-11-11 09:45 |
Vervanging batterij 3GS | iRolf | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 25-10-11 01:49 |
|
|