krijg oude reservekopie niet geinstalleerd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na veel proberen, nieuwe itunes, en synchroniseren en nieuwe 6.3.1 op iphone 4s te zetten, klrijg ik mijn oude reservekopie er niet meer op. Ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
krijg oude reservekopie niet geinstalleerd
Na veel proberen, nieuwe itunes, en synchroniseren en nieuwe 6.3.1 op iphone 4s te zetten, klrijg ik mijn oude reservekopie er niet meer op.
Ook contacpersonen zijn allemaal weg, foto's, agenda.... als ik het toch probeer krijg ik fouymelding |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Daar heb je toch al een topic over. Ik was net aan het kijken naar die monoloog in jouw vorig topic betreffende de iTunes fouten.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Slotje dan maar.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Krijg itunes 8.0 niet geinstalleerd | tarinkowt | iTunes | 3 | 12-11-08 17:28 |
BSD subsytem krijg ik niet geinstalleerd | jeremy14 | Archief | 1 | 31-03-08 22:17 |
Krijg Installer.app niet geïnstalleerd | diadora | Archief | 43 | 06-12-07 21:18 |
BSD Subsystem krijg ik niet geinstalleerd!!! | jaapkwak | Jailbreak apps en thema's | 3 | 11-10-07 16:48 |
|
|