foutmelding bij wifi - onjuist wachtwoord discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan opeens niet meer op mijn eigen of elk ander wifi punt verbinding krijgen met mijn iPhone 5. Het probleem begon 3 weken geleden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foutmelding bij Wi-Fi - onjuist wachtwoord
Ik kan opeens niet meer op mijn eigen of elk ander Wi-Fi punt verbinding krijgen met mijn iPhone 5. Het probleem begon 3 weken geleden toen ik probeerde in te loggen op een Wi-Fi netwerk toen ik op bezoek was bij iemand... de rest van mijn vrienden kwamen wel allemaal met hetzelfde wachtwoord erop, behalve ik.
Ik heb inmiddels alles ge-reset via iTunes. Kreeg tijdens het maken van een reserve kopie elke keer de melding "fout" waardoor het niet lukte, ik kon hem ook niet upgraden totdat ik een oudere reserve kopie van mijn vorige iPhone heb teruggezet waardoor ik de nieuwste upgrade kon installeren, maar het probleem met het verbinden met Wi-Fi is er nog steeds. Ik heb inmiddels weer mijn laatste reserve kopie terug gezet en krijg geen foutmelding meer als ik nu een reservekopie maak. Dus alleen het probleem van geen Wi-Fi blijft. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen? Alvast bedankt! Grtz Sarahlee |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Al geprobeerd met optie 'vergeet dit netwerk' en hierna netwerk wer toe te voegen?
|
|||
|
|||
Of je router even stroomloos maken voor 30 seconden.
|
|||
|
|||
Het is allemaal opgelost door opnieuw de software te installeren... gelukkig nu van alle problemen af!
Merci voor de tips! Grtz Sarahlee |
Labels |
iphone 5, onjuist wachtwoord, Wi-Fi probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone meld onjuist wachtwoord voor Wi-Fi | Aiileentjjuhh | Wi-Fi | 8 | 06-12-12 20:53 |
iPhone 4S Wi-Fi wachtwoord onjuist | Besje | Wi-Fi | 1 | 07-10-12 19:52 |
Wi-Fi wachtwoord alleen onjuist op Ipad | iSchafers | Wi-Fi | 3 | 27-11-11 20:54 |
ipad 3g Wi-Fi lukt niet met Wi-Fi elke x wachtwoord onjuist | joruarez | Wi-Fi | 5 | 09-06-11 08:08 |
Wi-Fi netwerkverbinding wachtwoord plotseling onjuist | schaafsma34 | Wi-Fi | 0 | 10-03-11 09:56 |
|
|