Foto's dubbel op telefoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb sinds gisteren een Iphone 4 8gb versie 6.3.1 en heb via de pc de foto's erop gezet die op mijn vorige telefoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's dubbel op telefoon
Hallo
Ik heb sinds gisteren een Iphone 4 8gb versie 6.3.1 en heb via de pc de foto's erop gezet die op mijn vorige telefoon stonden maar nu staan ze er dubbel op en kan ze niet verwijderen Wie helpt???? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je de foto's in je "Fotorol" hebt staan en dezelfde foto's staan ook in een album dat je zelf hebt aangemaakt op je iPhone dan kan je ze iid niet verwijderen want dan geeft hij de melding "Foto's worden verwijderd uit alle albums" of zoiets. Op welke manier heb jij alle foto's dubbel? Kan het zijn dat je in "Fotostream" kijkt en dat ze daar dubbel staan?
Laatst gewijzigd door Ashcat; 31-03-13 om 14:38. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
'foto s staan dubbel opgeslagenen soms zelfs 3 dubbel | gerbenlugt | iPad algemeen | 1 | 21-01-13 09:03 |
Foto's dubbel in fotostream door zelfde account. | schuurar | iPhone algemeen | 3 | 09-12-12 12:41 |
Dropbox foto's dubbel op iPad | MrMuilie | iPad Apps | 1 | 03-04-11 16:43 |
App (lees: switch) om telefoon/sms/foto's te blokkeren | Denis | iPhone Apps | 0 | 16-09-10 13:08 |
Alle foto's van laptop ineens op telefoon?! | aliciakeysfan89 | Archief | 1 | 27-04-10 22:58 |
|
|