ik jailbreak 6.1.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) [FONT=Verdana]wie kan mijn uit leggen hoe ik jailbreak 6.1.3 er op [/FONT] [FONT=Verdana]ik had toen 6.1.2 maar ik dee de update toen was Alles weg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik jailbreak 6.1.3
[FONT=Verdana]wie kan mijn uit leggen hoe ik jailbreak 6.1.3 er op [/FONT]
[FONT=Verdana]ik had toen 6.1.2 maar ik dee de update toen was Alles weg ik heb daar geen kopie er van om terug te zetten [/FONT] [FONT=Verdana]wie kan mijn daar heel graag aan helpen ik wil heel graag weer cydia er op hebben [/FONT] |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
@hapje007
Voor zover ik je begrijp wil je graag een Jailbreak voor iOS 6.1.3 ?? Helaas is er (nog) geen Jailbreak voor iOS 6.1.3, aan gezien je SHSh blobs niet opgeslagen heb (voorzover ik je begrijp) zul je dus moeten wachten tot er een Jailbreak komt voor 6.1.3 (als er al een Jailbreak komt voor deze versie) Succes
|
||||
|
||||
Hier lijkt me een unethered jailbreak : Evad3rs Jailbreak 6.1.3 Team
ik denk dat het dit is dat je zoekt. |
|
||||
|
||||
Er is geen 6.1.3 jailbreak.
// Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? | Moehaha | Jailbreak | 0 | 28-03-10 00:19 |
|
|