Fake Apple id update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) WAARSCHUWING!!! Zojuist heb ik een mail in mijn inbox ontvangen die van Apple afkomstig zou zijn! Het is een fake met in zeer sclecht vertaald ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fake Apple id update
WAARSCHUWING!!!
Zojuist heb ik een mail in mijn inbox ontvangen die van Apple afkomstig zou zijn! Het is een fake met in zeer sclecht vertaald Nederelands geschreven mail waarin in oude beproefde metode om update van de account gevraagd wordt! Absoluut NIET op reageren!!!! Fake Apple id update.jpg hiebij heb ik een bijlage toegevoegd! LET OP!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Miss de volgende keer als je een printscreen plaatst, je persoonlijke gegevens onleesbaar maken. (Nederelands en metode zijn ook geen perfect Nederlands) |
|
|||
|
|||
We letten al sinds 28 maart 2013 op
Nederlandse phishingmailtjes proberen Apple ID?s te kapen - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Dat zouden ze best wel eens geprobeerd hebben.
Ongetwijfeld proberen ze het opnieuw in de hoop dat onze aandacht verzwakt is. En Timosha, ik had mijn e-mail adres kunnen wegwerken. Punt is, ik gebruik deze e-mail adres als ik een een website of een ander niet volledig vertrouw.Die kan dan geen schade aanrichten. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nog geen fake mails gekregen (en maar goed ook)
Bedankt om dit te posten zodat ik op de hoogte ben!! |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Real or fake | ment10 | iPhone algemeen | 7 | 11-10-12 20:59 |
fake sms | DrDecibel | Jailbreak apps en thema's | 6 | 11-03-11 21:29 |
fake 4.2 | corne67 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 14-02-11 21:47 |
Fake Mail | *geronimo* | Jailbreak apps en thema's | 7 | 07-11-10 11:39 |
real or fake | mcenet | Archief | 6 | 30-12-09 22:50 |
|
|