Appstore irritant bezig discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Wat is er met de Appstore gebeurd? Ik heb een hele tijd op 5.1.1 gehad op mijn iphone. Nu geupdate naar 6.1.1 Door ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Appstore irritant bezig
Beste mensen,
Wat is er met de Appstore gebeurd? Ik heb een hele tijd op 5.1.1 gehad op mijn iphone. Nu geupdate naar 6.1.1 Door de zoekresultaten telkens swipen naar recht/links is echt ... Is er een mogelijkheid om het weer zoals de oude appstore te doen van boven naar beneden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nope, ik zit ook met die vraag en het kan niet.
Ten minste voor zover ik weet ( als je en jailbreak hebt kan je dan met een of anderebapp dievterug krijgen??) |
|
||||
|
||||
Op mijn iPhone 5 in iOS 6 is dit ook zo hoor!(en ik vind deze app store interface knap ontworpen )
Dit is iets waaraan je zult moeten wennen. Indien je jezelf niet wil verzoenen met de nieuwe interface kies dan voor een ander toestel .... OF had je maar van nieuwe iOS updates je poten afgehouden. |
|
||||
|
||||
Ow, het zal nog onze schuld zijn ook?!
Had apple maar 2 opties moeten hebben: originele app store versie of de nieuwe |
|
|||
|
|||
Jawel het is mogelijk gewoon je iphone jailbreaken. ?iOS 6?How to get Old AppStore Back to iOS 6?Jailbreak required? - YouTube hier staat uitleg hoe je het moet doen. Ik denk niet dat je het de moeite waard vindt maar ik wens je toch veel succes. Persoonlijk vind ik het wel altijd leuk om zulke dingen voor elkaar te krijgen maar als je nog vragen/problemen of opmerkingen hebt hoor ik het wel.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Remote wipe, al 6 uur bezig :-s | Bart010 | iPhone algemeen | 3 | 09-06-10 21:47 |
appstore itunes vs appstore iphone | jantjuh | Archief | 1 | 02-08-08 14:01 |
Ben nu al dagen bezig | Guusstaaf | Unlock [archief] | 3 | 25-02-08 14:33 |
|
|