iPhone 4 of 4S? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik wil graag een iPhone kopen, qua geheugen zal de iPhone 4 wel voldoen denk ik. Alleen het probleem, bij de 3GS heb je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 of 4S?
Hallo, ik wil graag een iPhone kopen, qua geheugen zal de iPhone 4 wel voldoen denk ik. Alleen het probleem, bij de 3GS heb je nu geen updates meer en ik ben bang dat je dadelijk geen updates meer hebt voor de 4, en dan kan ik geen nieuwe apps meer downloaden enzo.. Daarom wou ik dus een 4S, maar nu weet ik niet meer wat ik moet. Wanneer zullen er geen updates meer zijn voor de 4 ongeveer?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wanneer Apple stopt met de updates voor de iPhone 4 of 4S kan alleen maar Apple zeggen. Al het andere is raden en gissen. |
|
|||
|
|||
Dat weet niemand eigenlijk precies. Het is wel waarschijnlijk dat de 3GS geen iOS 7 update meer zal krijgen en zal stoppen bij iOS 6.1.x/6.2.x. Ik denk dat de iPhone 4 dan nog wel iOS 7 krijgt, omdat die nu nog te koop is en Apple zal niet zo snel 2 iPhone's tegelijk laten vallen want er moet verschil blijven.
Uiteraard zal de 4S langer ondersteuning houden, het is een toestel wat een jaar jonger is dan de 4 en dus ook een stuk sneller. Om voorbeelden te geven: iPhone 2G: iOS 1, iOS 2, iOS 3 (laatste is 3.1.3) iPhone 3G: iOS 2, iOS 3, iOS 4 (laatste 4.1.2) iPhone 3GS: iOS 3, iOS 4, iOS 5, iOS 6 iPhone 4: iOS 4, iOS 5, iOS 6 Ik denk dat de iPhone 4 nog iOS 7 meekrijgt omdat de 3GS nu 4 iOS versies heeft gehad. De 4 pas 3. Het zou verhoudingsgewijs niet kloppen als ze nu stoppen met de iPhone 4 (na iOS 6) terwijl de 3GS langer mee is gegaan... |
|
|||
|
|||
koop een 4S (: dan gaan de updates zeker langer mee dan de 4. want hhet is nieuwer, i think..
|
|
|||
|
|||
Effe corrigeren ja; je krijgt niet de volledige update mee op bv de 3Gs.
Omdat de 3Gs ook bepaalde functies niet heeft hetgeen je bv op de 4s en 5 wel hebt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb ik iets gemist? |
|
||||
|
||||
Hangt er vanaf of je Maps tot het OS rekent: Flyover is er niet op de 3GS (en ook niet op de 4).
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Via een tweak van cydia wel (heb ik opgezocht) Links: iOS 6 Maps met 3D Flyover-functionaliteit werkend op iPhone 4 (jailbreak) How To Enable Flyover 3D In iOS 6 Maps On iPhone 4/3GS, iPod Touch 4G [VIDEO] | iJailbreak.com Deze tweak werkt zowel op een iPhone 4 als iPhone 3GS (en ook op een iPod Touch 4G) Hiervoor is wel een Jailbreak vereist. (zelf doe ik hier niet aan mee) |
|
|||
|
|||
De iPhone 4 kan iOS 6 toch nog aan? Maar je hebt wel een A4-chip, en de iPhone 4S heeft een A5-chip.. De nieuwste iPad Mini & iPod Touch hebben die chip ook, en die bestaan nog niet zo lang, dus ik vermoed dat je met de 4S wel voor een tijdje zoet bent! .. Je hebt denk ik alle functies van de iPhone 5 ook..
Panorama camera, 3D Apple Maps, Siri... Als je budget het toelaat neem je de iPhone 4S, 16 GB, dan zit je zeker goed! Als je genoeg geld hebt voor een 5, ga je daar beter voor.. Die zal nog langer ondersteunt zijn, vandaag heb ik ook een 5 gekocht en in feite is het wel nog niet zo een lelijk apparaat (waar ik schrik voor had) .. Het 4-inch scherm is niet onhandig, integendeel, juist zeer prettig! Mijn 4 ging echt wat te traag voor mij.. Gebruik je hem niet zo intensief, bespaar je beter 100 euro en ga je voor de 4. Wil je toch dat hij iets langer meegaat en meer functies heeft, zit je goed met de 4S en ben je zekerder van het geheugen (je hebt wat meer, 16 is bij mij op de iPhone ook wel meer dan voldoende, hoor! ) Laat je budget het toe, dan ben je nog wel een paar jaartjes zoet met de iPhone 5! Veel succes bij het kiezen! Gr. Arne! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|