SMS: Niet versturen, niet ontvangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zie hier veel topics over staan.. en ik kan ook (sinds gister) geen smsjes meer ontvangen en versturen. Ik heb mn iphone al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SMS: Niet versturen, niet ontvangen
Hallo,
Ik zie hier veel topics over staan.. en ik kan ook (sinds gister) geen smsjes meer ontvangen en versturen. Ik heb mn iphone al gerestored en opnieuw alles gedaan maar het wil gewoon niet lukken!! Je moet toch ook nog iets aanzetten door een nummer te bellen ofniet? Kan iemand zeggen welk nummer dat is voor vodafone!? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
alles geprobeerd, ik weet het echt niet meer..
|
|
||||
|
||||
Ik kon met de mijne gelijk bellen en sms-en. Hoefde geen apart nummer eerst te bellen...
|
|||
|
|||
Ja ik kan ook bellen, KON ook smsen..
Maar nu opeens niet meer smsen.. |
|
||||
|
||||
Heel apart, geen idee.
Op andere telefoons moest ik altijd het nummer van de sms centrale invoeren, maar dat hoeft hier volgens mij niet... |
|
|||
|
|||
Weet iemand het? Kan nogsteeds niet!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik kan mail ontvangen maar niet versturen! | Urbancowboy | iPhone algemeen | 8 | 21-07-10 21:46 |
sms ontvangen en oproepen ontvangen gaat soms niet | acxcis | iPhone algemeen | 8 | 10-11-09 15:54 |
Kan geen SmS versturen of ontvangen | scoop1 | Archief | 2 | 09-08-09 11:43 |
Casema wel ontvangen, niet versturen... | Yaron | iPhone algemeen | 6 | 21-03-08 08:52 |
Kan geen SMS versturen wel ontvangen en bellen. | maciek | Unlock [archief] | 5 | 07-02-08 18:34 |
|
|