automatisch bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn moeder heeft op gezette tijden haar medicijnen nodig. Nu is ze al op leeftijd en vergeet wel eens wat. Ik wil graag op gezette ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
automatisch bellen
Mijn moeder heeft op gezette tijden haar medicijnen nodig. Nu is ze al op leeftijd en vergeet wel eens wat.
Ik wil graag op gezette tijden dat mijn iphone automatisch een bepaalt nummer belt. Eventueel met een ingesproken boodschap. Wie heeft er een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat je beter een herinnering in je iphone agenda maakt dat je haar dan kunt opbellen of sms-en
|
|
|||
|
|||
automatisch bellen
Ik werk al lange dagen en om nu elke dag om 7.30 m'n warme bed uit te komen, ook in weekend, liever niet.http://forum.iculture.nl/images/smilies/frown.gif
Weet er iemand een oplossing een App misschien?http://forum.iculture.nl/images/smilies/rolleyes.gif |
|
|||
|
|||
Jammer dat je geen JB hebt anders zou je middels bitesms een automatisch bericht kunnen laten versturen!
|
|
|||
|
|||
Wat is JB?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Daar wordt ze helaas niet wakker van. De mobiele telefoon maakt niet genoeg lawaai. Hiervoor heeft ze een vaste telefoon voor slechthorenden. Een telefonische wekdienst moet toch mogelijk zijn? Berichtje inspreken en op gezette tijden laten bellen?
|
|
||||
|
||||
De oplossing voor vergeetachtigen: Wekservice
|
|
|||
|
|||
Je kunt ook een sms versturen naar een vaste telefoon, de ontvanger krijgt het bericht dan te horen via een elektronisch ingesproken variant van het bericht. Dus misschien toch het jailbreaken waard?
|
|
|||
|
|||
Hm ga eens informeren, ben zelf een digibeet op dit gebied. Maar alvast bedankt voor suggestie.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Luidspreker icoon automatisch aan tijdens bellen | jwknaap | iPhone algemeen | 6 | 29-08-13 00:26 |
Bluetooth start na bellen automatisch iPod. | dms | iPhone algemeen | 3 | 06-06-11 11:55 |
Tijdens bellen per ongeluk iemand anders bellen | escobarro | iPhone algemeen | 17 | 01-11-10 12:39 |
Iphone start soms automatisch op en tijdens bellen springt hij op appeltje | thomas1 | iPhone algemeen | 0 | 04-05-10 15:17 |
|
|