Muziek van ene bibliotheek naar andere bibliotheek. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik had een vraag. Binnenkort krijg ik een iPhone en ik wil mijn iPod en iPhone bibliotheken graag gescheiden houden. Ik weet hoe je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek van ene bibliotheek naar andere bibliotheek.
Hallo, ik had een vraag.
Binnenkort krijg ik een iPhone en ik wil mijn iPod en iPhone bibliotheken graag gescheiden houden. Ik weet hoe je meerdere bibliotheken kan aanmaken. Wat ik mij af vroeg is of er een mogelijkheid is om alleen (een deel van) de muziek van mijn iPod bibliotheek over te zetten naar mijn iPhone bibliotheek. Als ik dit namelijk allemaal handmatig opnieuw in een bibliotheek moet gaan zetten, ben ik wel even bezig. Iemand een idee? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek slepen in itunes van bibliotheek naar iphone gaat niet meer | char991 | iPhone algemeen | 5 | 28-12-15 11:44 |
Muziek: ipod als gastaccount van muziek voorzien uit eigen bibliotheek | arcovandermeij | Muziek, foto & video | 0 | 14-08-11 22:38 |
muziek van lime wire naar bibliotheek zetten | sjanine | iTunes | 3 | 26-03-10 16:25 |
Windows: Muziek bibliotheek naar IPhone | Appelig | iTunes | 8 | 07-03-10 00:57 |
Hoe apps overzetten van iphone3g naar andere bibliotheek? | cappuccinotje | Archief | 2 | 11-12-08 15:01 |
|
|