iPhone 4 touchscreen reageert niet goed discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb afgelopen week tweedehands Iphone 4 gekocht (16 gb). Prima apparaat, in eerste instantie werkte alles goed. Er zitten absoluut geen beschadigingen op. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 touchscreen reageert niet goed
Hallo,
Ik heb afgelopen week tweedehands Iphone 4 gekocht (16 gb). Prima apparaat, in eerste instantie werkte alles goed. Er zitten absoluut geen beschadigingen op. Nu hield na een paar dagen het touchscreen er ineens mee op. Niks op het scherm reageerde meer. Zoals ik al eerder zei, er zit dus geen krasje op en ik heb er nog speciaal een screenprotector opgezet. Die heb ik er trouwens ook al af gehaald om te kijken of dat het probleem was; dat was niet zo. Ik heb hem toen hersteld via iTunes en het probleem was verholpen... alles werkte weer perfect. Tot een halve dag later uur het touchscreen weer niet werkte! Vervolgens heb ik hem weer hersteld en was het weer een tijdje verholpen, maar het blijft terugkomen. Ik ben niet echt een handige Harry als het aankomt op technologie, maar het lijkt mij dat het een software foutje is, omdat het telkens bij een herstelpoging toch opgelost lijkt te zijn. Wat ik op diverse fora ook lees is om, zodra het touchscreen niet reageert, de iPhone opnieuw op te starten door de home knop en de knop bovenaan de telefoon tegelijkertijd ingedrukt te houden. Dit werkt ook niet. Dus alleen via het herstellen in Itunes werkt het, maar dan niet voor lang. Heeft iemand een oplosssing of dezelfde ervaring? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
As het scherm krasvrij is grote kans dat er een nieuw scherm opgekomen is .
En dan van het type zo goedkoop mogenlijk . |
|
|||
|
|||
Dat was het ook. Ben er even mee naar het reparatiecentrum geweest en er was van alles aan vervangen...
Morgen wordt 'ie gelukkig wel gefixed. |
|
|||
|
|||
Altijd opletten van wie je 2de hands koopt.
|
|
|||
|
|||
Heb zoiets ook een keer met een PSP gehad, ook na 2-3 weken. Toen brak de geheugenkaartlezer opeens af. Toen ik het apparaat uit elkaar haalde bleken er schroeven te ontbreken en zat het moederbord dus los.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Touchscreen reageert niet | spiegelaereh | iPhone algemeen | 1 | 11-06-12 17:31 |
touchscreen reageert niet meer | Buis | iPhone algemeen | 0 | 12-02-11 16:32 |
touchscreen reageert niet | polo3 | iPhone algemeen | 0 | 15-09-10 15:49 |
touchscreen reageert soms niet | reza | Unlock [archief] | 4 | 30-05-08 11:39 |
iPhone touchscreen reageert op sommige plekken niet | edward007 | iPhone algemeen | 6 | 09-03-08 14:46 |
|
|