Trefwoorden kwijt na herstel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteravond heb ik mijn iPhone hersteld, hij crashte vrij vaak om onverklaarbare redenen. Dat is nu gelukkig opgelost, iCloud backup teruggezet en bijna alles is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Trefwoorden kwijt na herstel
Gisteravond heb ik mijn iPhone hersteld, hij crashte vrij vaak om onverklaarbare redenen. Dat is nu gelukkig opgelost, iCloud backup teruggezet en bijna alles is er weer. Echter zijn nu mijn trefwoorden verdwenen! Dit is bijzonder irritant, omdat ik hier veel gebruik van maakte. Op mijn iPad staan ze nog wel, maar hoe krijg ik ze nu weer terug op mijn iPhone?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Euh met de hand
|
|
|||
|
|||
Dat snap ik, maar als het toch via iCloud op de iPad terecht is gekomen, moet het toch ook andersom werken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Trefwoorden IOS6 | Mug | iPhone algemeen | 18 | 16-08-13 00:15 |
Iphone 4 notities kwijt na herstel | arnejwz | iPhone algemeen | 1 | 24-09-12 13:55 |
Foto: foto's kwijt na herstel | koeke77 | Muziek, foto & video | 1 | 27-01-12 19:50 |
Video: Videos kwijt na herstel | Toost | Muziek, foto & video | 2 | 27-01-12 14:27 |
Deel van iconen kwijt na herstel. | Maartenombe | Archief | 1 | 10-01-09 23:08 |
|
|