Iphone 4s camera stelt niet scherp met back-cover discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben in het bezit van een witte Iphone 4s 16GB. Nu kreeg ik vandaag het probleem dat de camera van de IPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo allemaal,
Ik ben in het bezit van een witte Iphone 4s 16GB. Nu kreeg ik vandaag het probleem dat de camera van de IPhone niet meer wilde scherpstellen ![]() Na verwijderen van de back-cover werkte dit spontaan wel, echter bij het terug plaatsen van de back-cover komt het probleem terug. Het lijkt erop dat erbij enige druk op de camera ( door de back-cover) de camera niet wil focussen. Iemand hier ervaring mee en of tips ? |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Folie verwijdren van binnenkant of buitenzijde achtercover lens?
|
|
|||
|
|||
![]() Hallo Suzuki2002,
Heb het gecontroleerd, geen folie te bekennen. Zodra de cover is verwijderd werkt de camera/lens perfect. Bij enige druk op de camera links, gezien bij een geopende achterkant met zicht in/op de achterkant werkt het scherp stellen niet meer. |
|
|||
|
|||
![]() Is de cover vervangen geweest?
Zitten er overdreven krasjes op de lens van de backcover, als dat het geval is dan kan de camera ook niet focussen . |
![]() |
Labels |
camera, iphone 4s, probleem camera, scherp stellen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[4s] Iets tussen camera lens en back cover geschoven? | enternu | iPhone algemeen | 14 | 13-01-14 08:48 |
Camera iPhone 5 niet scherp | nielss | iPhone algemeen | 7 | 08-03-13 13:54 |
Back Cover met foto | PCM_Smeets | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 22-12-10 02:41 |
3GS Camera heeft rode gloed en is niet meer scherp | GosselinNick | iPhone algemeen | 0 | 30-11-10 17:39 |
Back panel/achterkantje/ back cover vervangen | Melle123 | Koopinformatie Nederland | 1 | 20-05-10 16:50 |
|
|