Wachten op netwerk op iPhone 5 na nieuwe software discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik de nieuwe software 6.1.4 heb geïnstalleerd is r een probleem opgetreden. Na de foon opnieuw opgestart te hebben doet ie het even en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wachten op netwerk op iPhone 5 na nieuwe software
Sinds ik de nieuwe software 6.1.4 heb geïnstalleerd is r een probleem opgetreden.
Na de foon opnieuw opgestart te hebben doet ie het even en na een paar minuten Staat er wachten op netwerk. Kan niet appen en internetten. Hoe kan ik dit oplossen of is het mogelijk om de vorige software terug te zetten. Ik hoor wel wat ik er aan kan doen. Ray. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Maak eerst een icloud of iTunes back-up
verbind hem eens met iTunes en kies herstel |
|
||||
|
||||
Zelfde probleem hier, al zijn het geen minuten. iPhone lijkt even moeite te hebben om te koppelen met het netwerk. Bij 6.1.3 ging dit sneller. Restore via iTunes heeft geen zin btw.
|
|
|||
|
|||
Ik zit bij Vodafone en moet na elke update de vodafone gegevens invullen alvorens te kunnen internetten via het 3G netwertwerk, mogelijk geldt dat bij (een) van jullie ook.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wachten op de nieuwe iPhone? | iTelefoon | Archief | 1 | 27-01-10 23:59 |
iPhone 3G: Wachten op software unlock of kopen? | exist | Unlock | 19 | 10-12-08 18:43 |
|
|