Foto's op computer met onverwijderbaren schijven discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn iphone open op mijn computer om fotos over te zetten zie ik verschillende mappen met lokale schijven erin.. deze kan ik niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's op computer met onverwijderbaren schijven
Als ik mijn iphone open op mijn computer om fotos over te zetten zie ik verschillende mappen met lokale schijven erin.. deze kan ik niet verwijderen maar het zijn er ondertussen 9. Iemand een idee hoe ik dit weg krijg en wat het inhoud?
Mvg Charlotte |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Deze lokale schijven zijn van apps die je op je iPhone hebt staan
Bv USB disk of bepaalde download (muziek) apps. Deze kan je niet verwijderen of je moet de apps verwijderen |
Labels |
iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's overzetten op de computer | m@rlies | iTunes | 9 | 30-04-13 14:17 |
Sommige foto's gemaakt met mijn iphone 4S kunnen op mijn computer niet omgedraaid wor | akqronaldqka | iPhone algemeen | 6 | 08-08-12 08:33 |
Foto's van Iphone met windows op computer? | anna-marieke | Muziek, foto & video | 1 | 15-06-10 19:58 |
Foto: Foto's niet naar de computer | HBosss | Muziek, foto & video | 9 | 04-05-09 18:15 |
HELP HELP ~!!!!!!! harde schijven | Help me | Archief | 1 | 24-03-08 03:01 |
|
|