krijg iPhone niet gestart, pas binnen 6.059.138 min discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen kan iemand mij helpen? Ik heb een iphone 3gs overlaatst gekocht (2dehands). Op een dag gaf deze aan men kleine broertje die er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
krijg iPhone niet gestart, pas binnen 6.059.138 min
beste mensen kan iemand mij helpen?
Ik heb een iphone 3gs overlaatst gekocht (2dehands). Op een dag gaf deze aan men kleine broertje die er natuurlijk mee speelde. Na deze terug te hebben gekregen zie ik op het scherm staan: Iphone is geblokkeerd, u moet 6.059.136 min wachten. Ik weet echt niet wat hij ermee heeft gedaan. Kan iemand mij misschien helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Wat is nu 11 en een half jaar..?
Time flies...when you're having fun...
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Troost U...
D'r is al een kwartierke voorbij gegaan... |
|
|||
|
|||
Ja, je moet die iPhone herstellen met iTunes
http://www.iphoneclub.nl/iphone-tips...estore-iphone/ (gevonden met de zoekfunctie van het forum) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
beste heb het juist geprobeerd maar de pc vind de iphone zelfs niet en er komt zelfs geen beeld op de iphone dat het verbonden is
|
|
|||
|
|||
Verschijnt die iPhone niet in iTunes? Als dat zo is dat zet die iPhone in DFU mode en probeer nog eens te herstellen met iTunes.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Aansluiten aan de pc,
1/ houd de home + powerknop 10 sec ingedrukt 2/ laat de powerknop los 3/ blijf homeknop indrukken totdat itunes melding geeft van " er is een iphone in dfu mode gevonden" of iets dergelijks 4/ herstellen 5/ DONE! kijk de volgende keer naar het blauwe bolletje in de tekst hier . |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
In DFU mode lijkt het of het toestel uit staat want er verschijnt een zwart scherm na 6 tot 8 seconden.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iMessages komen pas na 10-15 min. binnen maar soms ook direct. | deleon | iPad algemeen | 6 | 03-01-13 20:59 |
ipad 3 imessage komt pas binnen na unlock? | tom031 | iPad algemeen | 1 | 21-05-12 08:00 |
Mail elke 5 min binnen halen | djkavaa | iPhone algemeen | 19 | 23-01-12 12:55 |
wanneer krijg je herinnering factuur binnen? | laura87 | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-11-08 18:40 |
ik krijg geen mail binnen?? | Rowdy007 | iPhone algemeen | 12 | 23-08-08 00:53 |
|
|