iMessage probleem in buitenland discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als volgt! Ik heb een iMac een iPhone en iPad en allemaal met iMessage op het zelfde account! Nou is er een probleem! Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iMessage probleem in buitenland
Hallo,
Als volgt! Ik heb een iMac een iPhone en iPad en allemaal met iMessage op het zelfde account! Nou is er een probleem! Als ik in Duitsland ben heb ik het internet op me iPhone uit, dus moet alles ontvangen als sms! Alleen het lukt me vriendin niet! Stuurd steeds alles als iMessage! Jullie een iedee? Komt het door me Mac of iPad? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dan moet je me Mac of iPad uitzetten (niet in de slaapstand) als je in het buitenland bent. Dan moet me vriendin op haar iPhone nog instellen dat er een SMS moet gestuurd worden als er geen apparaten bereikbaar zijn over het Internet.
|
|
|||
|
|||
Zal eens proberen! Bedankt!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heel gek, als iemand 'me' gebruikt ipv 'mijn' krijg ik altijd jeuk....Krab me dan ook een ongeluk.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone probleem iMessage | Iphone5problem | iPhone algemeen | 2 | 06-12-12 22:22 |
Probleem gevonden in IOS 5.1 software- iMessage | Tqam | iPhone algemeen | 5 | 09-03-12 10:46 |
Sms probleem in het buitenland | davidrotterdam | iPhone algemeen | 2 | 21-10-09 12:20 |
PROBLEEM! Ik kan Niet bellen in het buitenland! | Phil. | Odido (T-Mobile) | 7 | 24-07-09 01:48 |
|
|