Vraag over logbestand.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) (iPhone gejailbreakt) Kan ik op 1 of andere manier kijken wat er de afgelopen 1 of 2 dagen is gebeurd op m'n iPhone? Net als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vraag over logbestand..
(iPhone gejailbreakt)
Kan ik op 1 of andere manier kijken wat er de afgelopen 1 of 2 dagen is gebeurd op m'n iPhone? Net als een logbestand.. Bijv. (Sun May 26 21:10:18 2013 WhatsApp net.whatsapp.WhatsApp[4114] ) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als het toestel een Jailbreak heeft kan je eens gaan kijken in /var/log/ en /var/logs/
|
|
|||
|
|||
Ja ik ben daar rond aan het zoeken, maar ik vind niet wat ik zoek?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 mei 2013 om 21:16 ---------- Weet je welke bestand of map ik moet hebben misschien? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik zoek een bestand waar ik in kan vinden wat er gisteren om 15:00 bijvoorbeeld is gebeurd met m'n iPhone.. Dus welke apps geopend waren of er foto's zijn geopend of er wat verwijderd is enzovoorts
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat niet in die mate van detail wordt gelogd.
Maar dat kun je zelf uitzoeken door de bestanden in de mappen die Timosha aanreikte te onderzoeken. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oh dat is jammer alsnog bedankt voor jullie moeite
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vraag over lockscreen, makkelijke vraag? | robm | Jailbreak apps en thema's | 2 | 12-06-11 14:03 |
vraag. | jeroenski | Jailbreak | 1 | 04-07-10 21:47 |
Vraag over 3.1.3 | xHarm | Archief | 4 | 23-02-10 23:33 |
Vraag. | FreakyFlor | Archief | 1 | 18-08-08 20:23 |
iPhone 1e gen.: 2.0 >1.1.4 vraag | edob | Unlock | 5 | 03-08-08 22:28 |
|
|