iphone 4 continu appletje en wil niet opstarten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) help, mijn iphone 4 is na update naar IOS 6 wilt niet meer opstarten en heeft continu een appletje op het scherm . Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 continu appletje en wil niet opstarten
help, mijn iphone 4 is na update naar IOS 6 wilt niet meer opstarten en heeft continu een appletje op het scherm . Ik heb geprobeerd te herstellen via itunes maar na een tijdtje geeft het error 1602 aan.
Ik heb daarna andere firmware ( deze heb ik gedownlload ) maar elke keer geeft het aan dat het niet compatible is. Wat moet ik nu doen ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Over dit probleem loopt een lang verzameltopic, met 873 reacties, ga daar ook eens kijken:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ameltopic.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone wil niet meer opstarten | ArneMaes | iPhone algemeen | 0 | 09-04-13 21:23 |
iPhone wil niet meer opstarten! | laurenshio | iPhone algemeen | 2 | 13-12-12 09:21 |
Continu opstarten | marco_sire | iPhone algemeen | 3 | 23-09-09 08:12 |
iphone 2G wil niet opstarten... | wdvds5 | iPhone algemeen | 6 | 23-08-09 17:28 |
iphone wil niet meer opstarten... | Trandy | Archief | 1 | 11-05-09 23:24 |
|
|