Iphone valt steeds uit - apple.com onduidelijk
Hallo allemaal
Sinds 3 dagen zit ik met een probleem met mijn Iphone 5. Deze valt steeds weer uit nadat ik die terug opzet. Ik ben op de site van Apple gaan zoeken naar wat ik moest en daar heb ik alle stappen gevolgd. Eerst nieuwste Itunes versie binnen gehaald, reservekopie van mijn Iphone gemaakt, nieuwste versie van IOS op mijn Iphone gezet en uiteindelijk mijn Iphone herstelt. Nadat ik al deze stappen heb ondernomen zit ik nog steeds met hetzelfde probleem. Ik ben opnieuw naar de site van apple support geweest en daar wou ik dan proberen eerst iemand te bellen maar dat ging niet omdat mijn technische service via telefoon al verlopen was (ik heb mijn Iphone maximum 4 maanden). Omdat dit niet lukte heb ik de opntie 'inleveren voor service gekozen'. Hier moest ik mijn postcode of plaats ingeven. De dichts bijzijnde inlever plaats is in Parijs... Heeft er iemand een idee wat ik nu moet doen? Ik kan mijn Iphone toch moeilijk opsturen naar Parijs aangezien ik die via de belgische site heb gekocht?
Alvast bedankt,
Jordy
|