//

Iphone valt steeds uit - apple.com onduidelijk

Iphone valt steeds uit - apple.com onduidelijk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal Sinds 3 dagen zit ik met een probleem met mijn Iphone 5. Deze valt steeds weer uit nadat ik die terug opzet. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-05-13, 17:31
JordyTh JordyTh is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 2
Standaard Iphone valt steeds uit - apple.com onduidelijk

Hallo allemaal

Sinds 3 dagen zit ik met een probleem met mijn Iphone 5. Deze valt steeds weer uit nadat ik die terug opzet. Ik ben op de site van Apple gaan zoeken naar wat ik moest en daar heb ik alle stappen gevolgd. Eerst nieuwste Itunes versie binnen gehaald, reservekopie van mijn Iphone gemaakt, nieuwste versie van IOS op mijn Iphone gezet en uiteindelijk mijn Iphone herstelt. Nadat ik al deze stappen heb ondernomen zit ik nog steeds met hetzelfde probleem. Ik ben opnieuw naar de site van apple support geweest en daar wou ik dan proberen eerst iemand te bellen maar dat ging niet omdat mijn technische service via telefoon al verlopen was (ik heb mijn Iphone maximum 4 maanden). Omdat dit niet lukte heb ik de opntie 'inleveren voor service gekozen'. Hier moest ik mijn postcode of plaats ingeven. De dichts bijzijnde inlever plaats is in Parijs... Heeft er iemand een idee wat ik nu moet doen? Ik kan mijn Iphone toch moeilijk opsturen naar Parijs aangezien ik die via de belgische site heb gekocht?

Alvast bedankt,
Jordy
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-05-13, 17:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JordyTh Bekijk bericht
Omdat dit niet lukte heb ik de opntie 'inleveren voor service gekozen'. Hier moest ik mijn postcode of plaats ingeven. De dichts bijzijnde inlever plaats is in Parijs... Heeft er iemand een idee wat ik nu moet doen? Ik kan mijn Iphone toch moeilijk opsturen naar Parijs aangezien ik die via de belgische site heb gekocht?
Als je die iPhone wil inleveren moet je naar een Apple Store. Apple zoekt met de postcode waarschijnlijk de dichtstbijzijnde Apple Store. Woon je in West-Vlaanderen dan is dat Parijs. Woon je in Antwerpen dan is dat Amsterdam. Woon je in Limburg dan is het misschien Keulen.

Maar, je kan het ding ook laten ophalen door UPS. Maak een incident aan op de Belgische Apple site en laat de iPhone ophalen.
  #3  
Oud 02-06-13, 22:08
JordyTh JordyTh is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 2
Standaard

Dankuwel voor uw antwoord! Ze komen hem morgen ophalen
  #4  
Oud 02-06-13, 22:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JordyTh Bekijk bericht
Dankuwel voor uw antwoord! Ze komen hem morgen ophalen
Zonder dank en graag gedaan. Succes verder
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3gs valt steeds uit na reparatie charlottebo iPhone algemeen 0 30-12-12 14:08
iPhone valt steeds uit jaynor iPhone algemeen 7 22-10-12 23:16
iPhone 4 valt steeds uit Sights iPhone algemeen 1 28-02-12 16:51
Iphone valt steeds uit Jordi91 iPhone algemeen 12 05-01-12 23:51
iphone 3g valt steeds uit grijsmuis iPhone algemeen 7 20-09-10 16:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:10.