//

Iphone 3gs valt steeds uit na reparatie

Iphone 3gs valt steeds uit na reparatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik zit met een probleem. Ik heb een iphone 3gs waarvan het touchscreen voor de helft niet meer reageerde. Ik heb hier toen een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-12-12, 13:08
charlottebo charlottebo is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 1
Standaard Iphone 3gs valt steeds uit na reparatie

Hallo, ik zit met een probleem. Ik heb een iphone 3gs waarvan het touchscreen voor de helft niet meer reageerde. Ik heb hier toen een ander scherm op gezet van een andere kapotte iphone 3gs. Na deze reparatie deed mijn iphone het weer gewoon. Maar na 3 dagen viel die opeens uit. Toen ik hem aan de lader deed ging die na een tijdje weer gewoon aan. De dagen hierna bleef die maar uitvallen. Soms ging die vanzelf weer aan na een tijdje en soms pas nadat ik hem een tijdje aan de lader heb. Meestal kwam eerst zo'n 20 minuten het apple logo in beeld of zo'n lege batterij tekentje tot hij weer aan ging.

Nu vraag ik me af of dit probleem aan de accu ligt en of ik het misschien kan oplossen door er een nieuwe accu in te zetten. Ik wil ook proberen of ik de accu van die andere kapotte iphone er dan in kan zetten, al weet ik niet zeker of die het wel doet (weet iemand hoe ik dat kan testen?).
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone valt steeds uit jaynor iPhone algemeen 7 22-10-12 22:16
iPhone 4 valt uit na reparatie. ameen iPhone algemeen 6 30-08-12 18:56
iPhone 4 valt steeds uit Sights iPhone algemeen 1 28-02-12 15:51
iPhone 3GS valt steeds uit! Beide knoppen ingedrukt houden tot die aangaat :S!! mali112 iPhone algemeen 0 01-06-11 13:16
iphone 3g valt steeds uit grijsmuis iPhone algemeen 7 20-09-10 15:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:39.