Facebook wil niet starten na app update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb net een facebook app geupdated en nu kijg ik telkens een wit scherm als ik facebook wil openen en valt m ook weer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Facebook wil niet starten na app update
Hallo,
Heb net een facebook app geupdated en nu kijg ik telkens een wit scherm als ik facebook wil openen en valt m ook weer terug weg. Heb ondertss vanalles geprobeerd maar krijg ze niet open. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb op dit forum al meer malen gelezen dat de app terug verwijderen en opnieuw installeren wel kan helpen. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 december 2012 om 12:56 ---------- Zie ook deze draad. http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post862306 |
|
|||
|
|||
Heb deze app mss all 20 x verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.. (
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja da ook al verschillende keren
|
|
|||
|
|||
Ik heb ongeveer hetzelfde aan de hand met de draw something app. Crasht elke keer.
Ik kan ook maar enkel afwachten tot het weer werkt. |
|
|||
|
|||
Mijn facebook op de Iphone 4 crasht ook na een update.
Rebooten en opnieuw instaleren van de app helpt niet. Op de iphone 5 draait de update wel. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facebook app update niet bij openen | Caspar | iPad Apps | 0 | 23-12-11 01:16 |
iPad: iPad 2 wil niet starten. | jurgen1993 | Jailbreak | 6 | 13-10-11 00:52 |
Itunes wil niet starten na update 4.3.2 | Chris1389 | iTunes | 7 | 14-05-11 13:33 |
Sysinfo (Rotoba) wil niet starten | ducmen | Jailbreak apps en thema's | 1 | 30-12-08 21:28 |
<embed> wil niet automatisch starten | Funnyplay | iPhone algemeen | 1 | 20-06-08 23:39 |
|
|