iPhone valt steeds uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3GS maar als de batterij tussen de 40 en 50% is valt hij uit. Weet iemand wat het probleem kan zijn?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone valt steeds uit
Ik heb een iPhone 3GS maar als de batterij tussen de 40 en 50% is valt hij uit. Weet iemand wat het probleem kan zijn?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik had hetzelfde probleem. Ik heb er voor€30 een nieuwe accu in laten zetten en probleem is verholpen. Telefoon gaat nu gewoon uit bij 1%.
|
|
||||
|
||||
Als je geld wilt besparen zou ik proberen hem een dag uit te laten. Een volledige restore zonder een backup terug te zetten kijk dan of dat helpt. Zo niet, dan wordt het een nieuwe batterij ofwel nieuw toestel.
Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Restore heeft bij mij niet gewerkt, maar t valt te proberen. Hoe oud is je telefoon?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ofwel is de accu niet gecalibreerd ofwel is de accu aan het overlijden. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hmm dan kan je accu slechter worden. Mijn iphone is 2.5 jaar en had dus hetzelfde, totdat ik 2 weken geleden accu heb laten vervangen.
Mijn tips: Restore uitvoeren via iTunes. Werkt dat niet? Dan accu vervangen. |
|
|||
|
|||
tip na blijven uitvallen naar 3gs: replacement accu for 3gs (chineese nepper met 1600mAH en iets ander chipje)
kost op ebay de helft van een OEM battery for 3gs was bij mij meteen de oplossing! productiedatum van deze 3gs weet ik niet, heb er geen doos bij! eerst poging was een nieuwe oem battery( werd alleen maar erger) zelfde gebruikte batterij alleen na harde reset (ook geen vooruitgang) suc6 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 valt steeds uit | Sights | iPhone algemeen | 1 | 28-02-12 16:51 |
Iphone valt steeds uit | Jordi91 | iPhone algemeen | 12 | 05-01-12 23:51 |
iPhone valt steeds uit en toont wit scherm | ChristianS | iPhone algemeen | 1 | 27-09-11 23:11 |
iphone 3g valt steeds uit | grijsmuis | iPhone algemeen | 7 | 20-09-10 16:05 |
iPhone Valt Steeds uit, daarna alleen herstelmodus nog mogelijk. | hbasten | Archief | 0 | 05-06-08 16:43 |
|
|