iPhone 5 uit China discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, een vriendin van me zit momenteel in China, ze wilt voor me een iPhone 5 meenemen maar de vragen zijn: - Werkt deze wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 uit China
Hallo,
een vriendin van me zit momenteel in China, ze wilt voor me een iPhone 5 meenemen maar de vragen zijn: - Werkt deze wel in België (ik heb gelezen dat iPhone's uit Japan niet werken) - gaat ze deze voorbij de douane krijgen? - is het aan te raden of juist niet. - als ik er een probleem mee heb kan ik er dan ergens in België mee terecht? groeten en alvast bedankt! Matthias |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
- Geen idee
- Je zou het kunnen proberen maar of ze het langs de douane krijgt is een vraag. Je hebt kans dat ze je eruit halen en dan moet je extra inklaringskosten betalen - Niet aan te raden, wacht gewoon tot hij in Belgie weer beschikbaar is. Vooral omdat je een hele grote kans krijgt op een nepper! - Ja, gewoon naar de Apple Store. Grt |
|
|||
|
|||
K doe het omdat het veel goedkoper is .
Is dat geen goed motief? En zal de douane zoveel problemen veroorzaken? Alvast bedankt! Groeten |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, natuurlijk. Als de Douane vraagt: "heeft u iets aan te geven?" dan antwoordt je: "nee, ik heb niets aan te geven".
Nu zijn er twee mogelijkheden: 1) De Douane gelooft je en zij controleren niet. Je hebt nu een goedkope iPhone: 2) De Douane gelooft je niet en zij controleren wel. Je hebt nu een peperdure iPhone; |
|
|||
|
|||
En de iphone uit de doos laten halen en de doos opsturen (dan kan ze eventueel zeggen dat ze een privé -en werk gsm heeft) is dat geen mogelijkheid?
Dankuwel allemaal |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 oktober 2012 om 19:22 ---------- Dit kan natuurlijk maar ik weet niet of we op dit forum tips mogen geven om de douane te omzeilen (ben nieuw hier) |
|
|||
|
|||
Hopelijk wel (maar waarschijnlijk niet)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Timo |
Labels |
belgie, china, douane, iphone, iphone 5 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4S 32GB uit China!!! | Marcel63 | iPhone algemeen | 34 | 18-09-12 00:07 |
Iphone uit china | timbuikema | Koopinformatie Rest van de wereld | 10 | 24-03-09 11:52 |
iPhone 3G: iPhone 3G uit China | Cryotic | Unlock | 36 | 14-02-09 16:33 |
iPhone 1e gen.: Iphone uit China | Justjw | Unlock | 8 | 30-10-08 20:43 |
iPhone uit China, FW 1.1.2 | sverschuren | Archief | 2 | 22-02-08 11:09 |
|
|