iPhone is wifi vaak kwijt en moet steeds wachtwoord opnieuw invoeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een iPhone 4 die steeds onze wifi thuis kwijt raakt en waarbij ik steeds m'n wachtwoord opnieuw moet invoeren. Elke keer als ik vergrendel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone is Wi-Fi vaak kwijt en moet steeds wachtwoord opnieuw invoeren
Heb een iPhone 4 die steeds onze Wi-Fi thuis kwijt raakt en waarbij ik steeds m'n wachtwoord opnieuw moet invoeren. Elke keer als ik vergrendel en weer ontgrendel moet ik het Wi-Fi wachtwoord opnieuw invoeren.
Op school en bij vrienden heb ik hier geen last van, daar pakt mijn iPhone automatisch het Wi-Fi netwerk. Als ik hier even van huis ben en weer terug kom moet ik wederom het wachtwoord invoeren. Heeft iemand hier ervaring mee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
even op vergeet dit netwerk drukken, daarna zelf uw netwerk invoeren + wachtwoord, normaal is het probleem hierbij opgelost.. bij mij was het toch zo.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
invoeren, opnieuw, wachtwoord, Wi-Fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App kwijt en moet opnieuw betalen? | fiepje | iPhone Apps | 4 | 02-07-12 20:18 |
moet elke dag wachtwoord opnieuw ingeven bij mijn netwerk | mikeh | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 19-11-11 16:35 |
Wachtoord voor e-mail steeds opnieuw invoeren | Heussie | iPhone algemeen | 0 | 18-06-10 18:50 |
Wi-Fi Wachtwoord steeds kwijt | Ramonstertje | Wi-Fi | 2 | 18-05-10 20:44 |
steeds opnieuw instellen van Wi-Fi | Pinraiser | Wi-Fi | 0 | 29-09-09 21:31 |
|
|