moet elke dag wachtwoord opnieuw ingeven bij mijn netwerk discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) hebben hier meer mensen last van ik heb een jailbreak en kan nergens vinden dat mijn wachtwoord onthouden dient te worden. wie kan me helpen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
moet elke dag wachtwoord opnieuw ingeven bij mijn netwerk
hebben hier meer mensen last van ik heb een jailbreak en kan nergens vinden dat mijn wachtwoord onthouden dient te worden. wie kan me helpen erg vervelend om steeds zo n lang wachtwoord te moeten intikken
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik dagelijks mijn ATV2 en het is al enkele malen gebeurd dat hij bij mij ook de vraag stelde om mijn wachtwoord van mijn netwerk opnieuw in te geven. Geen idee waarom, soms vraagt die dat gewoon.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Moet iedere keer na opstarten unlock PINcode ingeven | thefreeze | Unlock | 3 | 05-12-10 23:11 |
Sad Iphone bijna elke dag bij IOS4 | psvu2 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 04-07-10 13:57 |
Foto: 365 Project – elke dag een foto | ruffian | Muziek, foto & video | 2 | 04-01-10 15:03 |
|
|