Moet iedere keer na opstarten unlock PINcode ingeven discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn 3G (niet jailbreaked) is na het aflopen van het t-Mobile abonnement unlocked door t-Mobile. Ik heb er nu een KPN SIMkaart in gestoken en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Moet iedere keer na opstarten unlock PINcode ingeven
Mijn 3G (niet jailbreaked) is na het aflopen van het t-Mobile abonnement unlocked door t-Mobile.
Ik heb er nu een KPN SIMkaart in gestoken en iedere keer dat de telefoon wordt aangezet krijg je de melding: Simlock actief met een keuzescherm: Ok of Ontgrendel. Als je dan "ontgrendel" kiest klop je de code 0000 in en daarna is de telefoon unlocked. Wat is hier de oplossing voor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit is toch normaal? 0000 is de standaard pincode voor simkaart.
In de instellingen kun je de code veranderen of uitzetten. |
|
||||
|
||||
Ik heb een ios 4, maar ik denk dat het voor ios 3 op de zelfde plek zit.
instellingen | telefoon | simpincode hier de kun je de simpincode uitzetten
|
|||
|
|||
Opgelost
OMG, hoe dom kan een mens zijn.
Het was idd de SIM pincode... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps worden iedere keer opnieuw overgezet | iphoneyou | iTunes | 12 | 25-10-14 19:40 |
iPhone 2G herstart iedere keer | tekstarzz | iPhone algemeen | 0 | 18-02-11 00:03 |
Codeslot (pincode instellen) iedere keer irritant | babybox | iPhone algemeen | 5 | 28-12-10 00:50 |
Iedere keer agenda gegevens kwijt na synchroniseren | angelvdg | iTunes | 1 | 11-09-10 21:06 |
Paswoorden iedere keer kwijt bij firmware 2.0.2 | beffel | iPhone algemeen | 22 | 05-09-08 22:25 |
|
|