Iedere keer agenda gegevens kwijt na synchroniseren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) HELLUP! Iedere keer als ik mijn iphone synchroniseer dan ben ik na die tijd alle afspraken in mijn agenda kwijt. Bij info in iTunes heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iedere keer agenda gegevens kwijt na synchroniseren
HELLUP!
Iedere keer als ik mijn iphone synchroniseer dan ben ik na die tijd alle afspraken in mijn agenda kwijt. Bij info in iTunes heb ik alle kruisjes uitstaan (dus niet aangevinkt). Ik gebruik de agenda alleen zelf, dus zet 'm niet in iCal, maar ben weer alles kwijt. Kan iemand mij uitleggen wat te doen. iPhone 3G geen jailbrake en werk met Mac OSX |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij moeten de kruisjes juist wel aangevinkt zijn. Anders redeneert iTunes dat de afspraken weg mogen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps worden iedere keer opnieuw overgezet | iphoneyou | iTunes | 12 | 25-10-14 19:40 |
iPhone 2G herstart iedere keer | tekstarzz | iPhone algemeen | 0 | 18-02-11 00:03 |
Codeslot (pincode instellen) iedere keer irritant | babybox | iPhone algemeen | 5 | 28-12-10 00:50 |
Springt iedere keer terug naar home screen | ronka | iPhone algemeen | 3 | 26-11-08 12:33 |
Paswoorden iedere keer kwijt bij firmware 2.0.2 | beffel | iPhone algemeen | 22 | 05-09-08 22:25 |
|
|