liedjes van itunes naar pc discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan ik liedjes van mijn Iphone Kopieren naar mijn Pc als ik mijn iphone aansluit ofso ik zou graag mijn helle lijst met liedjes op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
liedjes van itunes naar pc
Kan ik liedjes van mijn Iphone Kopieren naar mijn Pc als ik mijn iphone aansluit ofso
ik zou graag mijn helle lijst met liedjes op mijn iphone graag naar mijn pc willen hebben, weet iemand programma of iemand een idee ? mvg,Sergen
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Muziek van itunes naar Ipod of Itunes library | NoWayOut | iTunes | 0 | 01-03-11 19:56 |
Van iTunes 9.2 (beta) terug naar iTunes 9.1.1 | MichaelJ | iTunes | 1 | 13-06-10 18:57 |
Muziek: Itunes laat maar een paar liedjes van mn iPhone zien!?? | joey.niftrik | Muziek, foto & video | 1 | 28-03-09 00:33 |
Mac OS X: van 1.1.3 naar 1.2.0 via itunes 7.7 | mhoutman | iTunes | 3 | 20-07-08 19:52 |
|
|