Updaten naar 4.2 om te kunnen unlocken? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, heb momenteel een gejailbreakte 4.1 iphone 4. Aangezien ik baseband 02.10.04 heb en deze nog niet te jailbreaken is, kan ik dan updaten naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Updaten naar 4.2 om te kunnen unlocken?
Hey, heb momenteel een gejailbreakte 4.1 iphone 4. Aangezien ik baseband 02.10.04 heb en deze nog niet te jailbreaken is, kan ik dan updaten naar 4.2 zodat ik baseband 06.15.00 krijg en deze dan wel kan jailbreaken???
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je bedoelt unlocken ipv Jailbreaken neem ik aan? Unlocken gaat helaas niet, Jailbreaken wel.
|
|
|||
|
|||
Idd, unlocken. Op iclarified staat er nochthans dat dit wel mogelijk is:
iClarified - iPhone - How to Unlock the iPhone 4, 3GS, 3G Using UltraSn0w |
|
||||
|
||||
Voor zover ik weet werkt die iPad truc alleen op de 3G en 3GS omdat die dezelfde baseband chip hebben als de iPad.
Ik vermoed dat je jouw iPhone 4 serieus stuk maakt als je die iPad firmware installeert, mocht je dat al lukken... Niet aan beginnen!
|
|||
|
|||
Sorry, maar ik begrijp het nie zo goed. Als ik mijn iphone van 4.1 naar 4.2 update, heb ik dan baseband 06.15.00 niet? Ik zit al uurtje te googelen en vind hier niet veel info over. En wat heeft die ipad daar mee te maken
|
|
|||
|
|||
De iPad gebruikt baseband 6.15.00 op iOS 4.2, de iPhone 4 daarin tegen niet omdat die een andere basebandchip heeft dan de iPad. De reden dat dit wel werkt op de 3G en de 3Gs is omdat die wél dezelfde basebandchip hebben.
|
|
||||
|
||||
Bijna goed; de iPad heeft baseband 6.15.00 op firmware 3.2.2.
|
|
|||
|
|||
ik heb een simlockvrije iphone 4. begrijp ik het goed dat ik deze wel kan jailbreaken na een update naar 4.2??
|
|
|||
|
|||
OK bedankt allemaal voor het snelle antwoord!
@pega: je zal nog moeten wachten, doe ik al sinds augustus |
|
||||
|
||||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f14/iphone-...-ios4-2-a.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 3G naar 4.2.1 moeten updaten i.v.m dataproblemen updaten? | Tom! | Jailbreak | 0 | 17-12-10 21:38 |
iPhone 4: Geactiveerd, maar niet kunnen unlocken | VChrisNL | Unlock | 8 | 22-08-10 03:05 |
iPhone 3G: 4.0 terugdraaien naar 3.1.3 om te kunnen unlocken? | Elien94 | Unlock | 1 | 29-06-10 23:57 |
1.1.2 unlocken en updaten naar 1.1.4 | turreekk | Archief | 6 | 15-06-08 23:13 |
|
|