Geactiveerd, maar niet kunnen unlocken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn iPhone 4 net geactiveerd met een activeringskaart. Daarna gelijk gejailbreaked en geunlocked via ultrasnow. Nu wil ik mijn andere simkaart erin ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geactiveerd, maar niet kunnen unlocken
Hallo,
Ik heb mijn iPhone 4 net geactiveerd met een activeringskaart. Daarna gelijk gejailbreaked en geunlocked via ultrasnow. Nu wil ik mijn andere simkaart erin stoppen, maar dan opent hij itunes weer en zegt hij dat ik moet activeren. Wat doe ik fout? Ow, mijn baseband en firmware zijn correct. Bij voorbaat dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hey chris,
here you go iPhone Hacktivation Patch For Different SIM Detected Error After Activation With Phonebook SIM mag ik nu je phonebook sim lenen? |
|
|||
|
|||
Ja dat is goed hoor... Woon je in de buurt van Zierikzee?
|
|
|||
|
|||
Vlak bij. In Amsterdam.
Is het gelukt met die link? Laatst gewijzigd door shapezzz; 20-08-10 om 09:03. Reden: Opschonen |
|
|||
|
|||
Werkt nu. Kan allen nog niet op internet met mijn iPhone. Zegt dat de PDP authenticatie mist. Heb zelf nog niet gezocht, maar suggesties zijn altijd welkom!
Vraag zelf is beantwoord, probleem van nu is iets geheel anders. Vraag ik wel in het juiste forum! Laatst gewijzigd door shapezzz; 20-08-10 om 09:04. Reden: Opschonen |
|
||||
|
||||
Klinkt alsof je vodafone hebt
|
|||
|
|||
Is ook helemaal waar. Gebeurd dat vaker daar dan? Is er een optie voor? Heb het trouwens ook in het GPRS topic geplaatst onder: Geen internet.
|
|
|||
|
|||
ohhh dankjewel. heb dik een maand zonder mijn iphone gedaan. (gaf rare fout en moest wel upgraden) eergister eindelijk eens een phonebook kaartje besteld. en dat werkte ik super blij ik gejailbreaken en geunlocked en uiteindelijk EMERGENCY SCREEN.:-( ik dacht wa nu weer
maar gelukkig snel en simpel verholpen. bedankt voor de reactie. |
|
|||
|
|||
instellingen > algemeen > netwerk > mobiel datanetwerk
live.vodafone.com vodafone 2 bovenstaande regels moeten in de 2 eerste vakjes worden ingevuld. Dan zou het moeten werken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: & 4: Telefoon niet geactiveerd maar simlock AT&T kan tmobile gewoon ? | Melvin18 | Unlock | 2 | 03-07-10 10:59 |
Voorwaarden T-mobile verander maar niet kunnen beeindigen | Tqam | Odido (T-Mobile) | 96 | 08-06-10 20:49 |
iPhone: iphone moet geactiveerd worden maar gaat niet via jailbreak programma's. | natenextdoor | Jailbreak | 18 | 02-01-10 22:19 |
Wel 3G maar niet kunnen bellen | Zenox | Odido (T-Mobile) | 4 | 13-09-09 17:46 |
iPhone: Geupdate naar 2.0.2 Unlocked maar niet geactiveerd? | pzelf | Jailbreak | 2 | 21-08-08 23:18 |
|
|