& 4: Telefoon niet geactiveerd maar simlock AT&T kan tmobile gewoon ? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ! Over paar dagen is het zo ver dan krijg ik de nieuwe iphone 4 binnen! Nu heb ik wat vragen voordat ik domme ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
& 4: Telefoon niet geactiveerd maar simlock AT&T kan tmobile gewoon ?
Hallo !
Over paar dagen is het zo ver dan krijg ik de nieuwe iphone 4 binnen! Nu heb ik wat vragen voordat ik domme dingen doe. Telefoon is NIET geactiveerd of gebruikt maar volgens omschrijving staat wel simlock van AT&T. Weet iemand of het mogelijk is als ik daar gewoon t-mobile kaartje erin doe dat die geactiveerd wordt omdat telefoon natuurlijk niet geactiveerd is? Misschien domme vraag .... hahahaha maar wie weet ( dit staat erbij: Brand New 16 GB Iphone 4. In box, hasn't been opened, or activated like some other seller's . Bought directly from the Apple Store and can include receipt if requested. ) Hoop zo dat ik denk wat ik denk dat jij denkt wat ik hoop dat jij denkt denk ik haahahah |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het spijt me voor je, maar dat gaat niet lukken. Misschien in de (nabije?) toekomst, maar voorlopig heb je een mooi pronkstuk voor op de schoorsteenmantel gekocht.
|
|||
|
|||
hahahah oke was ook te mooi om waar te zijn maarja wie weet he ahahaah.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: AT&T simlock | PTR | Unlock | 2 | 29-09-10 22:12 |
Tmobile simkart activeert gewoon niet | Hoton | Odido (T-Mobile) | 7 | 18-05-10 18:23 |
outlook calender & contacts syncen wel, maar mail niet! | Doutzs | iPhone algemeen | 2 | 24-02-10 11:12 |
iPhone: iPhone werkte prima in Amerika, hier niet? (is Simlock free & Jailbreak) | wendyvdbunt | Jailbreak | 0 | 06-02-10 23:12 |
|
|