Iphone 4S 32GB uit China!!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedeavond heren en dames van de Iphoneclub, Ik heb een Iphone4 S van een kennis gekregen met de vraag of hier Nederlandstalige software op kan. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4S 32GB uit China!!!
Goedeavond heren en dames van de Iphoneclub,
Ik heb een Iphone4 S van een kennis gekregen met de vraag of hier Nederlandstalige software op kan. Ze hebben deze via China gekocht en als ze een opdracht inspreken dan krijgen ze antwoord in het Chinees. De taal heb ik omgezet naar NL maar als je een sms verstuurd dan verschijnen Chinese tekens. Ik heb foto's toegevoegd en ben benieuwd of jullie kunnen zien of dit een echte Iphone is ik denk namelijk van niet als ik naar de prijs kijk €140. Zelf heb ik geen Iphone maar krijg toch regelmatig vragen over de Iphone en heb me aangemeld bij jullie om meer te weten te komen. Groetjes Marcel. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Deze is niet echt, maar controleer even je serienummer
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 september 2012 om 18:43 ---------- Voorbeeld van mijn echte achterkant van het doosje. |
|
|||
|
|||
Serie nummer: C39GH4E9DTD1
|
|
|||
|
|||
Dat is een echte iPhone 4S:
|
|
|||
|
|||
Blijkbaar toch wel echt, staat dit serienummer ook in het geleufje waar je je simkaart in doet? |
|
|||
|
|||
Nee daar staat het niet in, maar kan daar NL software erop gezet worden?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Download iTunes. Sluit de iPhone aan de computer aan met de USB-kabel en voer met iTunes een herstel uit. Als dat allemaal werkt hoef je je niet meer druk te maken over doosjes en SIM-kaarthouders. Succes gewenst. |
|
|||
|
|||
Ik bedoel, staat hier je serienummer op?
Anders vrees ik toch echt dat ie nep is. De NL software weet ik niet zeker, ik denk het wel. |
|
|||
|
|||
Nee staat er niet op is dus toch nep maar hoe zet ik de software erop en waar vindt ik het?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja klopt, taal is ingesteld maar als je een opdracht inspreekt krijg je antwoord in het Chinees, en met sms versturen laat die ook Chinese tekens zien. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 september 2012 om 19:45 ---------- Ga straks even proberen met Itunes laat wel weten of het gelukt is voor dit moment bedank ik jullie voor de reacties en wens jullie een fijne avond. Groetjes Marcel. |
|
||||
|
||||
Scherm is wel erg klein zeg! Het doosje ziet er ook niet al te origineel uit. Maak eens een foto van de home screen en instellingen? Anders even van info..
|
|||
|
|||
Je bedoelt van de TS toch? En niet die van mij.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Je kan siri in verschillende talen zetten! (Geen Nederlands)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik ben bang dat het om een fake one gaat, of het komt door de foto kwaliteit. Sowieso zijn jouw screens heel anders. Als ik bijvoorbeeld naar de 'About' screen van jou kijk, zie ik heel iets anders dan ik bij mijzelf zie. Zo heb jij een OK knop en zijn de talen door elkaar heen: Terug About OK.
Daarbij zijn de 'menu namen' bij jou niet vet gedrukt, maar dat zou ook door de foto kunnen komen. Hoe dan ook, ik vind het er vrij apart uit zien. |
|
|||
|
|||
Het scherm ziet er idd. klein uit, ik denk ook dat het om een fake gaat.
|
|
|||
|
|||
Deze is zeker nep is aan alles te zien. Doosje met serial nummer kan best origineel zijn en anders hebben ze gewoon 1 echt serial nummer die op elk doosje het zelfde is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Orginele Iphone uit China | Unusuario | Koopinformatie Rest van de wereld | 10 | 02-04-09 12:55 |
Iphone uit china | timbuikema | Koopinformatie Rest van de wereld | 10 | 24-03-09 11:52 |
iPhone 3G: iPhone 3G uit China | Cryotic | Unlock | 36 | 14-02-09 16:33 |
iPhone 1e gen.: Iphone uit China | Justjw | Unlock | 8 | 30-10-08 20:43 |
iPhone uit China, FW 1.1.2 | sverschuren | Archief | 2 | 22-02-08 11:09 |
|
|